MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 15 June 2010

" SeLaMaT PaGi MeKaH - BaS PeRsiAraN..."

Bas persiaran yang baru di Kota Makkah sekarang....
Cantik kan....masyaallah....
Posted by Picasa

38 comments:

rezeki said...

salam cl

cantik hehe

rezeki said...

cl

bas kat mekah semua besar2kan dan tinggi

rezeki said...

tu yg ada mencari pintu masuk, rupenya kat tengah hehe

raihanah said...

Salam CL

bas higer ni digunakan oleh jemaah umrah irna yakin travel yang pi jun baru-baru ini. ummi humaira naik bas macm ni dengarnya daripada petugas kami di sana.memang cantik dan selesa. alhamdulillah

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Alhamdulillah
keselesaan pada jemaah

boxhousestudio said...

salam cl

kelmarin tak merasa naik bas hu hu hu
bakal sampai lagi le nampaknya ni...amin

Rahmat Ilahi said...

Salam CL

Rahmat Ilahi said...

Naik Bas!!

Seronok tu boleh naik ramai-ramai..

Rahmat Ilahi said...

Tahniah Pak Itam

Raja Pecut PDKM..

Rahmat Ilahi said...

Nostalgia,

Kat sana dulu bising dengan bunyi hon kenderaan yg keluar masuk MH..

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

kalau nk naik bas tu kat mana kita nk tunggu??

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah memang selesa utk Jemaah ulang alik Jeddah/Madinah/Makkah dan utk gi ziarah.

Amin.

tq.

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..

Dah lama tak naik bas..nih....seronok tu ramai2 naik bas kan...

Kak Sidah said...

salam cl,

nanti g nak naik lah..cantek bas tu

rosli said...

Salam CL,

Wah skrg bas dah cantik dan baru....tahun 2008 saya masih guna keta dan van sapu kena bayar sorang 8 riyal, skrg bas 2 riyal saja....murah.

Tahniah Rezeki,....mesti kes bangun awal ni....

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Kalau dapat bas selesa macam tu baguslah.. dari pengalaman dulu-dulu ke Mekah bas biasa2 ja disediakan.

ummu_hanis said...

salam cl, teringat time pegi sana dulu air aircond membanjiri bas. nasib masing masing.

S said...

salam,

CL,
smoga umrah mabrur.
CL saei bawah tanah ker?? dapatlah tengok tempat saei bawah tanah nnti next N3. Alhamdulillah.

selalau tengok bas warna oren n merah. bas saptco. hehehehe...
rioh suara pak arab... tannaeim tannaeim... haram ... haram.... masih terngiang2 lagi kat telinga ni. MasyaAllah ... bumi barakah.

che na said...

Salam CL,

Kat Indon dipanggil bas pelancong pariwisata. Alhamdulillah masih diberi Allah kesempatan menatap PDKM lagi. Cantik2 dah bas sekarang. Tahniah PAk Itam.

manzlie said...

salam rezeki


taniahhh


raja pecut pdkm dari Africa...pak itam..


waslam

manzlie said...

salam rezeki


emas...perak dan gangsa..


taniahhh


wslam

manzlie said...

salam rezeki


top 3 lagi nohhh...


camner...dah masuk stadium ka...?
duk tunggu entry bola nih..hehheh




waslam

manzlie said...

salam raihanah


dah cantek skg bas pelancong niii



wsalm

manzlie said...

salam boxhouse


insyallah nanti sampai lah kesini lagi


wslam

manzlie said...

salam rozali


dah banyak keselesaan untuk jemaah skg ...aalhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam kak s,,

nanti hujung minggu ni cl snap yang bawah tanah punya saei yer...


waslam

manzlie said...

salam rahmat


best gak naik ramai ramai bas tuh...


waslam

manzlie said...

salam rezeki

memang pintu nyer di tengah tengah dan depan ...


waslam

manzlie said...

salam rosli


skg dah murah dah kan...


waslam

manzlie said...

saalam kak shidah...


nanti kita naik sesama yer..


waslam

manzlie said...

salam nadz..


alhamdulilah....

selesa kan naik bas camntu


waslam

manzlie said...

salam ummu hanis


banyak jadi kes camtuh...


waslam

manzlie said...

salam che na


wahhh duk teringat indon dah tuh...bila balikkkk..?


waslam

manzlie said...

salam hilmy


keselesaan untuk jemaah...syukur kan


waslam

Kak Sidah said...

SALAM CL,

JANJI YER NAIK SESAMA

manzlie said...

salam kak shidah...

insyalllah


takdamasalah...


wasalm

Ahmad said...

macam baru semalam je ...dlu khamsa riyal satu kepala...vann...kete...sapu...

safiudin said...

salam sdr,


tahniah rezeki..

selesa dam cantik..