MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 30 June 2010

" HaNya PaDa Mu...ALLaH YaNg SaTu..."

dah lepas makan nasi mandey kita exercise lah sikit ..Selesai abih tawaf sunat ..sempat CL berdoa di sini..alhamdulilah..syukur
Hanya pada Mu Allah yang satu...aku bersyukur atas kurniaan mu padaku....
Posted by Picasa

52 comments:

kak su said...

Salam CL

kak su said...

Salam CL

Gi tawaf lagi ya...

Wslm

kak su said...

Salam CL

Alhamdulillah ...amin...amin ya rabbilallamin...

Wslm

yongzu @ 9W2YZU said...

Alhamdulillah. Semoga diperkenankanNya.

Ummi Humaira said...

salam CL...

AMEEEN , mdh2an apa yg dipohon dimaqbulkan

shami2 said...

Salam CL....

Alhamdulillah..

Mudah..dekat sangat tu...moga doa2 kami juga dibawa bersama....oleh CL...

Terima kasih atas paparan n3 ni...

waja9078 said...

Cl, jika razin dan rezeki insya Allah kat depan pintu kaabah tu ada bekas tapak kaki Nabi Ibrahim a.s (kiri dan kanan) semasa baginda mengangkat batu untuk membina kaabah dan tempat baginda berdiri untuk memastikan binaan itu seperti yang diwahyukan.

taj said...

Salam...

semoga Allah terus melimpahkan rahmatNya dan kasih sayangNYa kepada kita semua...


Amin Ya Rabbal alamin...

manzlie said...

salam kak su


taniah lagi
ratu trekk pdkm


emas , perak dan gangsa..


wslam

manzlie said...

salam yongzu


ameen ya rabilalaminn


waslam

manzlie said...

salam kak su


kasi exercise lak...buang kan malek lemak ayam tuh...hehheeh


wsalm

manzlie said...

salam umiie


amennn yarabilalaminn


wslam

manzlie said...

salam shami


insyallah...amennnn


waslam

manzlie said...

salam waja..


insyallah...


wslam

manzlie said...

salam taj..


amennn ya rabilalaminnnn


wasalm

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, syukur sesangat

cl nak buang lemak, tak payah eksesais, nanti kalau balik jumpa pak itam je, pak itam kasi lapah sikit babat tu hehehe

pak itamkan sekarang doktor pembedahan plastik hehe

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

alhamdulillah

taj said...

Salam...

Darul Naim Travel @ MyLife @ Nur Azimah...

selamat kembali bersiaran...

CM said...

Salam CL


subhanaallah begitu jelas dan dekat sunnguh dgnn multazam,,,doakan kami..

mamaaiman said...

Salam CL

Yes...hasil pembacaan saya "menurut kata Mujahid "di antaara rukun Hajar Aswad dan pintu di panggil Multazam, setiap hamba yang berdiri di sana lalu berdoa kpd Allah untuk sesuatu hajat, nescaya Allah mengabulkan....InsyaAllah..

Kakzakie said...

Salam CL,

Alhamdulillah, syukur nikmat atas segalanya. Dapat makan enak, dapat beribadah dan berdoa di tempat mustajab. Panjatkanlah doa untuk kami juga. Tak lupa hajat nak balik M'sia tu bila?

rosli said...

Salam CL,

Ni yang tak tahan bila baca, kita kat sini kalau nak execise pergi padang or trek stadium.....CL bakar lemak depan Kaabah.....dahlah byk pahala solat kat MH, tgk Kaabah pun pahala....best sgt....

Pintu Kaabah sentiasa jadi rebutan jemaah....

Tahniah kak su

manzlie said...

salam mamaaiman..


insyallah

amennn

waslam

manzlie said...

salam taj..

mekasih atas info di beri...


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas


insyallah...will doakan nanti yer


wslam

manzlie said...

salam pak itam


alamak...dari cikgu shaari dan nak jadi dr asmadi...
oklah dr asmadi...mana sabariah nyer


wasalm

manzlie said...

salam rosli


aokgak tuh kan exercise sambil beribadah...alahmdulilah


wsalm

manzlie said...

salam kak zakie..


tungguu kemunculan cl di mesia...heheheheh


wsalm

boxhousestudio said...

salam cl

nape la CL ni...kan dah sebak balik nih....tang nak beribadah kat depan nih..aduh...apa pun tolong doakan CL...barokah kan rezeki BHS biar tiap tiap tahun kemari...amin amin amin ya rab...tolong tau CL...terima kasih

manzlie said...

salam boxhouse


insyallah...nati cl titpkan doa mu yer...


waslam

Ayah Zain said...

salam CL

wah kak su, dah glamer yer sekarag. dah mengalahkan CM sebagi ratu trek tu

CM said...

salam

cm setuju sangat pak itam dipanggil DR Asmadi....kelassss...


Sabariah nyer...si senah,,opppss,hihihihi..

boxhousestudio said...

salam Cl

Syukran Jaziilan...sangat-sangat berbesar hati dengan CL ..Alhamdulillah ...ALLAH

moga cl di kurniakan kesihatan yang cemerlang...jadi boleh pi bedoa selalu kat haram...yeay!!!...opps..amin amin aminnnn.....mmm....

boxhousestudio said...

salam cl

salam CM

apa?..rezeki aka pak itam aka DR ASMADI???..ngeh..ngeh..ngeh...boleh la...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah semuga semua doa yg dipanjatkan di makbulkan bilamana berada di hadapan Multazam.

Amin.

tq.

liyana said...

Salam CL


Jangan lupa doakan kami ya CL dimurahkan rezeki untuk ke Tanah Suci Lagi..Aminnn

YB said...

salam cl

kenang kami dalam doa mu

manzlie said...

salam yb

insyallah...akan ku kenang selagi hayat di kandung badan..


wsalm

manzlie said...

salam liyana


insyallah...blehhh apa salahnyer


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


sabariah....senahh.? setuju sangat lah tuh...


waslam

manzlie said...

salam boxhouse


mekasih atas doa boxhouse tuh...

amennn


waslam

manzlie said...

salam ayah zain


skg kak su dah meletop...ratu trekk pdkm...


wasalm

manzlie said...

salam hilmy


amennn ya rabilalaminnn


wasalm

rozaini said...

Salam Cl,

Alhamdulilah .... syukur di atas segala kurniaanya.....

Doakan kami di beri rezeki untuk menunaikan ibadat Haji pula insyallah......

liyana said...

SALAM CL

CM ada kompang ke nak menyambut kepulangan CL?


Wslm

manzlie said...

salam liyana ...


perlu kompang kah...?heheheheheh


waslam

manzlie said...

salam rozaini


insyallah...nanti cl doakn yeer.r.


waslam

rozaini said...

Salam Cl,

Thank you so much.... hanya Allah yg membalas budi baik Cl.......

manzlie said...

salam rozaini


mafi muskillah


amennn ya rabil alaminn


wasalm

hazira said...

Salam Uncle Li,

Bestnye..uncle sentiasa dapat berada didepan Kaabah..tolong doakan semuga saya sekeluarga dapat menunaikan haji pada tahun ini.

Norbaya said...

salam,cl adalah diantara orang yang bertuah dan dipilih oleh allah untuk mencari rezeki disini.

safiudin said...

salam CL,

Alhamdulillah, syukur..
CL masih diberikan berkesempatan untuk melaksanakan tawaf...

semoga dipermudahkan dalam segala urusan.. amin

tahniah Kak Su..