MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 21 June 2010

" PeKeRjA SiBuK NaK CuCi HiJiR IsMaiL.."

Pekerja Bin Laden duk kepong dulu Jalan nak masuk kedalam Hijir Ismail..
Nak mula kan tugas mencuci kawasan Hijir Ismail..
Dalam keadaan cuaca terik nih...jam 1.00 tengahari...alhamdulilah
Posted by Picasa

48 comments:

kak su said...

Salam CL

MohdArshad said...

salam cl makan mee rebus.

kak su said...

Salam CL

Ramainya pekerja yang diperlukan yer...
wslm

kak su said...

Salam Tn Haji...

Cl sedang makan atau Tuan Haji order dari Cl nii..

Wslm

MohdArshad said...

Saya order dgn cl...malam ni

Salam sejahtera....... said...

cekapkan diaorg buat kerja...

manzlie said...

salam kak su


taniahhh..Ratu trekkk PDKM


wasalm

manzlie said...

salam tn hji arsad


taniahhh...perakkk...di apit oleh kak su


wslam

manzlie said...

salam kak su


taniahhh


emas dan gangsa..


waslam

manzlie said...

salam tn haji


bolehhh.....apa salahnyerrr


wasalm

manzlie said...

salam sejahtera..


memang cekap depa bekerja...
alahmdulilah


wasalm

Kak Sidah said...

salam cl,

seronok yer cl, dapat kerja kat dalam Masjidil Haram..berebut2 agaknya dia org nak keje..

Tahniah kak su, mohd.arshad

Kak Sidah said...

salam cl,

pernah tgk mereka tu mencuci masa org thg ramai bertawaf..cekap betul, masa tu jugak akak dapat masuk hijir ismail solat..alhamdulillah

Rahmat Ilahi said...

Salam CL & sahabat PDKM

Tahniah Kak Su & HJ Arshad

Cuci jgan x cuci he he he.......

manzlie said...

salam kak shidah


memag seronok kalau dapt kerja disini..

ini lah jugak impian cl nanti nak kerja dalam MH

wslam

Rahmat Ilahi said...

Betuah sume pekerja tuh, dpat mbersihkan rumah Allah...

Rahmat Ilahi said...

Tanya sket CL,

Kebanyakkan pkeja tu org tempatan atau dari negara lain, cam ramai Bangladesh jer tuh???

Wassalam.

manzlie said...

salam tn haji rahmat


memang ramai bangladesh dari tempatan...

wslam

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

CL pun bertuah juga dpt kerja dekatttt sgt dgn MH, kita owg jeles ngan CL tau...

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Saya nk order gak mee rebus tuh!!

N3 mee rebus tu buat saya telan air liur tau, tmbah plak masa tu posa eeiii geram betul...

Kak Sidah said...

salam cl,

Cl doa hari2 dapatlah keje kat MH tu..doakan akak sekali boleh tak..tapi bukan keje kat MH sebab org pempuan tak dibenarkan keje kat mekah kan..

Kak Sidah said...

salam cl,

jadi cl tak nak balik menetap di Msia lah yer..

rozaini said...

Salam Cl,


Satu tugas yang mulia........

Alhamdulilah.

CM said...

salam cl

ceria dann terang sungguh uniform mereka,,,mereka sgt cekapkannn,,

haji arshad makankan untuk cm sekali yerr...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah tugasan mereka penuh murni tambah2 lagi utk kemudahan Jemaah bersolat & tawaf.

Amin.

tq.

Ayah Zain said...

salam,

biasanya kejap jepa cuci kawasan tu kan?

Ayah Zain said...

salam,

biasanya kejap jepa cuci kawasan tu kan?

Pak Man laksam said...

Salam CL,
Terima kasih kerana siarkan gambar tu.......

Zydney Resources said...

Salam abg cl,
tugas mulia..jg rumah Allah..bersihkan rumah Allah..

PINATBATE said...

Salam..
ceria sungguh pakaian pekerja-pekerja tu..

YB said...

salam cl

kalau dibuat dgn iklas tugas tu, banyak ganjaran drpd Allah.

sonata anak kancil said...

salam...kontrator yang sama dari dulu lagi yer...Bin Laden..kaya giler gamaknya...

manzlie said...

salam yb


benar tuh....


walsam

manzlie said...

salam kak pinat..


memamng ceria pakaian depa


waslam

manzlie said...

salam tn haji rahmat..


jangan lah jeles tau..../dosa tau...heheheh


wslam

manzlie said...

salam kak shidah..


insyalllah...mudah mudahnn

amennnn


wslam

manzlie said...

salam tn haji rahmat


bleyy...

berpa mau...nanti cl hantar yer..


wsalm

manzlie said...

salam rozaini


alhamdulilah....memag mulia tugas mereka tuh..


wsalm

manzlie said...

salam cikgu mas


memang ceria kan baju baju depa tuh..


wsalm

manzlie said...

salam hilmy


syukur...alhamdulilah..

murni sungguh tugas mereka tuh


wsalm

manzlie said...

salam ayah zain..


memag cekpa depa berkerja tuh...dan pantas lak tuh


waslam

manzlie said...

salam zydney


syukur

satu tugas yang amat mulia kannn


wslam

manzlie said...

salam cikgu sonata

memang lah...sini semua big projek depa yang peganggg


wasalm

manzlie said...

salam pak man laksam



sesama...


wslam

boxhousestudio said...

salam cl

jealous nya ,,,tuan haji dan cl nak pi makan mee rebus

apa pun beruntung budak kerja cuci cuci dah berapa kali la agaknya depa ni buat haji ya...kalah kita dari segi ibadahnya hu hu hu

boxhousestudio said...

salam cl

order mee rebus satu dan dua teh tarik d'saji ...siap!!!

rosli said...

sALAM cl,

Tabik spring kat pekerja Bin Laden ni, disiplin mereka tinggi dan sistem mereka pun ketat....bila dah rentang tali warna merah....kita kena beralih.....cepat kerja mereka ni.....

Tahniah kak su, Hj Arshad

safiudin said...

salam sdr,

tahniah kak su dan hj arshad,

kerja murni yang tidak mengira keadaan.