MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 2 June 2010

" SeLaMat PaGi MeKaH - HoTeL HoTeL di MeKaH.."

Hotel Al Huda Karimmm...
Dari pandangan tepi...
Hotel Jawharat al Bustan..
Hotel Al firdous....
Posted by Picasa

35 comments:

CM said...

salam cl

CM said...

salam

selamat pagi CL...dan selamat pagi semua..

liyana said...

SALAM

SELAMAT PAGI CL CM SEDAP MAKAN UBI NGAN SAMABAL BILIS SMLM..HEHEEH

LIYANA

CM said...

salam

mekah mmg dikelilingi hotel dari takde bintang sampai tak berbintang..

liyana said...

SALAM

Hotel ni kat belah mana yer..saya duduk tahun lepas kat hotel kat sebelah hotel yg runtuh dulu..


Liyana

CM said...

salam


ye kerr kak liyana pi cari ubi ker...

liyana said...

SALAM

CM group yang di anjurkan PKDM dah belepas belum yer...

Ketinggalan


Liyana

liyana said...

Salam


Kat mekah ada ke Ubi Kayu??

CM said...

salam

Alhamdulillah kita dpt tengok liputan dan laporan dr yg pelbagai dr CL...mekacihhh cl..

CM said...

salam..

kak liyana,,,pasal group tu CM tak pasti,cuba tanya CL..

yg paling hampir kawan blogger kita kak umi humaira,en saifudin dan datin sophie akan berangkat minggu ni...moga semua dipermudahka,,

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, masih ada lagi hotel2 kecil ini, tapi tak tahulah nasibnya akan datang

dulu masa haji, pak itam tinggal di firdaus marwa hadapan al bustan tu, lebih kurang 180 m dari MH, tapi tetap kena keluar awal juga setiap waktu solat krn nak dapatkan tmpt yg baik di dalam MH , pepagi subuh kul 3 dah keluar berjalan dan berlumba dgn jemaah yg dari jauh yang naik van

rasanya firdaus marwa tu dah kena roboh dan tinggal nama je

alhamdulillah

rosli said...

Salam CL,

Best jugak hotel2 kecik ni, jimat kos. Makan mesti sedap kan....?

Tahniah CM, Liyana

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahhh Ratu treeekkk PDKM


wasalm

manzlie said...

salam cikgu mas


selamat pagi...good morning...


emas dan perakkkk


wslam

manzlie said...

salam liyana


selamat pagi....


wsalm

manzlie said...

salam cikgu mass


dari hotel takda bintang sampai yang berbintangg...cam tuh ker..?

wsalm

manzlie said...

salam liyana


masih dalam perbincangan tuhhh..


wsalm

manzlie said...

salam cikgu mas dan liyana


ok..set nanti cl pergi carai Ubi kayu aaar..


wsalm

manzlie said...

salam liyana

kat mekah...semua ada lah...hehheheh


wasalm

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Best aar kan CL bawa kita p jalan2 rata tempatkan....hehehh terima kasih CL....
Hari2 meredah bumi Mekah dan Madinah dalam alam maya..syukur...

PINATBATE said...

cikgu mas ni laju betullahhh....

manzlie said...

salam rezeki


dah kena roboh agaknyer hotel tuh...



wsalm

manzlie said...

salam kak pinat...


tu lah ..laju jer dia kan...cam leh bau lak cl buat posting niii


wsalm

manzlie said...

salam rosli


best gak kan duk hotel kecik kecik nii...tak tension gak...hehhehe


wsalm

manzlie said...

salam shami


alahmdulilah...syukur nikmat di berii


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah deretan hotel tu yg kita selalu menginap dan memudahkan pergerakan pergi/balik ke MH.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy..


alahmdulilah..

ituhlah hotel hotel kita



wasalm

kak su said...

Salam CL

Selamat pagi...

Breakfast nanti nak makan apa... sambal semalam dah abis ke?

Wslm

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM dan liyana..

hotel-hotel yang boleh dipilih untuk semua jemaah...

nak ada bintang atu tak ada...
tepuk dada tanya iman..

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Hotel Huda Kareem tu macam penah nampak kat Belakang Hilton jalan nak ke Abeer Gaden

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Hotel Huda Kareem tu macam penah nampak kat Belakang Hilton jalan nak ke Abeer Gaden

che na said...

Salam CL,

Mcm2 jenis hotel kat Mekah ni. Hotel sy nun jauh ke belakang lagi ke Misfalah >800m juga. Blh tahan exercise hari2.

mior zahid said...

Salam CL.
Bagus gak ambik gambar hotel2 nih. Mana tahu tak lama lagi kena roboh lak. Boleh gak gambar CL nih jadi bahan sejarah Mekah lama.
Tahniah CL

Ma Yusof said...

Salam Cl... lama ana tak mengomen di sini. Hotel2 tak berbintang tu berapa rate dier lebih kurang? manalah tau ada rezeki ke bumi Makkah...

bee said...

salam..1st time smp blog ni. menarik sgt...
btw nk tnya, klu sy nk krjakn umrah tnpa abik pakej-pergi scra backpacker. mcne cara nk dptkn visa umrah/ziarah?