MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 10 June 2010

" PiNtU KiNg AbDuL AzIZ..."

tersergam indah....
Pintu Utama Masuk kedalam MH...
Posted by Picasa

45 comments:

Kak Sidah said...

Salam

Kak Sidah said...

Salam CL,

alhamdulillah

Kak Sidah said...

salam cl,

berkat berjaga

Kak Sidah said...

salam cl,

tak boleh tido ni selsema

Kak Sidah said...

Salam Cl,

dah takde org ke ni

Kak Sidah said...

salam cl,

akak sorang la cl

Zie said...

Salam Kak Sidah,

Tahniah... selsema pun bole pecut arr..

SUHAIMI said...

salam....

pintu utama yg dilalui untuk ke MH,,,masa buat umrah dulu,,,,byk kenangannye

Kak Sidah said...

salam cl,

boleh buat kete behias ni

SUHAIMI said...

tahniah kak sidah

Kak Sidah said...

Salam,

wah zie dah potong

Kak Sidah said...

salam,

tk suhaimi, gangguan tu yg dok kat sini

Kak Sidah said...

salam,

zie keje tak

iBu...gUru said...

salam cl ....... apa habaq ?

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Melalui pintu ni lah mula akak jejakkan kaki kedalam MH, masa tu rasa bedebar2...dan macam2 rasa lagi..takut pun ada..

Zie said...

Salam CL,

Indah senibina pintu ni...

Kak sidah, memalam ni tak keja... penat la, dh nak tido. moga akak cepat sembuh ya..

Kak Sidah said...

Salam CL,

kenangan terindah dalam Masjidil Haram

Kak Sidah said...

Salam,

Zie akak pun nak tido lah ''dah lewat ni, selalu jam 11 dah tido

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, itulah pintu masuk utama kebanyakkan para jemaah

rosli said...

salam CL,

TQVM for sharing, Pintu King aziz ini membuatkan saya sentiasa rindu dan jiwa saya sentiasa semarak di sini.

Tahniah kak sidah

manzlie said...

salam kak shidah


taniahhh...

Ratu trekk PDKM...


waslam

manzlie said...

salam kak shidah


taniahh...


sapu bersih nooh...Emas, perakk dan gangsa..


waslam

manzlie said...

salam kak shidah



taniahhh


top 6 lagiii


waslam

manzlie said...

salam zie


taniahhh


ratu potong ....


wasalm

manzlie said...

saalam suhaimi..

meamng pintu tuh menjadi kenang kenangan bagi kita semua..

waslam

manzlie said...

salam ibu guru..


alahmdulilah...cl sihat...


cikgu apa kabar..?

wasalm

manzlie said...

salam rezeki..


pintu kenangan yang indah....

waslam

manzlie said...

sALAM ROSLI




doa cl moga saudara di murahkan rezeki dan akan kemari lagi..insyallah


wasalm

che na said...

Salam CL,

Pintu King Abdul Aziz ni jadi mercutanda kpd para jamaah sbb depannya ada jam besar esp nak jumpa sape2. PEnuh nostalgia pintu ni.

Bz sgt x smpt surf internet. Insyaallah nak ke Bandung esok CL utk lwtn ofis. Wslm.

manzlie said...

salam che na..

alhamdulilah...moga ceria dan gembira sambil lawatan ke bandung...

sampaikan slam pada ustaz yusoff..


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah memang indah penuh dgn nostalgia + kerinduan.

Amin.

tq.

Ayah Zain said...

Salam CL,

Salam Ceria.
Tahniak kak sidah,
Kak Sidah dah mahir macam mana nak buat kete berhias yer

Kak Sidah said...

Salam ,

az, akak tak lah mahir..ini kebetulan jer sebab malam tadi tak boleh tidor..

Abg Mgt said...

Salam CL,

Tahniah Kak Sidah.

Kenangan mengusik jiwa, pandangan bangunan pintu hebat ini.

S said...

salam,

pintu 1, King Abd Aziz.
dari dataran Kaabah gerbangnya berwarna hijau sserta laluan tikar getahnya juga berwarna hijau.

masih terasa berada disana. Subhanallah.

sian CL... tak dapat balik bersama kak S.
segalanya adalah dengan kehendak Allah jua.

مسافر_اسلام said...

Salam bang lie,
subhanaAllah...hebat kekuasaan Allah.

Allah huakbar.

boxhousestudio said...

salam cl

cl ni, mengudang sebak betul lah..itu lah pintu yang BHS lalui selama BHS di sana..hu hu hu

manzlie said...

salam boxhouse


alhamdulilah...nostalgia kan kak tun


waslam

manzlie said...

salam musafir...


alllahuakbar...


wsalm

manzlie said...

salam kak S..


takpa lah....

takdak rezeki kan...


wasalm

manzlie said...

salam abang megat..



alahamdulilah...banyak kenangan di pintu utama tuh...


wasalm

manzlie said...

salam hilmy...


penuh keindahan dan nostalgia tempat tuh..


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...



apa kabar...?


kak shidah dah teror tuh.memecut skg niii..hehehheh


wasalm

Ati said...

Salam, CL

Tiap2 hari saya mesti lawat blog CL. Terubat juga rasa rindu bila tengok gambar2 yang CL post kat blog tu. Terima kasih banyak2 sebab CL banyak bantu menyemarakkan cinta saya pada rumah Allah di sana. Dekat sungguh rasa di hati. Kalau berpeluang, saya nak pergi ke Mekah lagi. Masa buat umrah baru-baru ni, pergi ke sana belum tau tentang CL lagi. Kali ni kalau pergi lagi sekali, tentu saya akan datang cari CL!
:-) Wassalam.

manzlie said...

salam ati..


alhamdulilah..syukur...


insyallah nanti datang lah kesini lagi yer..


wsalm