MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 16 November 2010

"JoM IkuT CL BerDoa di JaBaL RaHmaH..."

Teruja dah cl ni nak kesana....
di himpit oleh semua jemaah yang ramai...alahmdulilah
Sunhanallah
alhamdulilah...akhirnyer doa ku iringi bersama sama kiriman anda semua...
Posted by Picasa

28 comments:

nurazzah8 said...

Salam CL,

Alhamdulillah dapat ke Jabal Rahmah semasa wukuf, semasa akak pergi dahulu, jemaah haji Malaysia di kawasan lain, jauh dari Jabal Rahmah..kami berdoa dari luar khemah sahaja...syukur CL

nurazzah8 said...

Salam CL,
doakan agar kami di sini sihat dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk melakukan ibadah kpd Allah SWT, dipermudahkan jalan dan laluan rezeki kami, doakan anak-anakkami yang akan menghadapi peperiksaan SPM tidak lama lagi agar dapat menjawab dengan tenang dan lancar, semoga mendapat keputusan yang cemerlang, semoga anak-anak kami menjadi anak-aak yang soleh dan solehah...Amin

manzlie said...

salam nurazzah


alahmdulilah....

insyallah akan cl doakan...

skg masih berada di Muzdalifahhh

waslam

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

salam

masyaallah..Alhamdulillah semoga dipermdahkan segalanya..

doakan semuanya...

boxhousestudio said...

SAlam Cl

Semoga ALLAH permudahkan perjalanan haji Cl ya...mental dan fizikal di uji....amin Ya ALLAH...

dan terima kasih sudi doakan untuk kami semua...

dan dan dan sebenarnya nak ikut...seru la nama akak ni ya...nak datang selalu ke tanah suci...Insya ALLAH....

مسافر_اسلام said...

Assalammualikom wtb tetamu Allah, now malaysia waktu manusia nyenyak tido. Allhamdullah dapat jumpe tempat ini dan berdoa sekali, Allah masih memberikan kesempatan.

Doakan ana ya, InsyaAllah

Kak Zai said...

Mudah2an semua jemaah dlm kesihatan yg baik utk beribadat..doa2kan lah kami di tnah air.

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, perkembangan terkini dari cl

semoga dipermudahkan segala pekerjaan haji cl

sekarang kat mudzalifah mesti cl
"nak cari batu, nak cari batu "

CuteOven said...

Salam CL...doakan untuk kite sekali agar dpt kesana...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dipermudahkan untuk CL. Terima Kasih kerana doa tu.

Amin.

tq.

rosli said...

Salam CL,

Bestnya dapat berdoa di sini di waktu kemuncak haji

rosli said...

Salam CL,

Mintak tolong doakan sekali anak perempuan saya NUR ADIERA HANNA yang akan amik SPM next weeek, hope dia tabah dan terang hati menjawap soalan2 SPM dan mendapat keputusan yang cemerlang. Jutaan terima kasih pada CL. Amin

CL jaga diri dan moga mendapat haji yang mabror.

hjmins said...

Salam CL,

Alhamdulillah dpt juga CL berdoa di Jabal Rahmah semasa di Arafah.

InsyAllah ana akan ke Jabal Rahmah semasa wukuf akan datang..Amin. Tlg doa yer CL.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

alhamdulillah....w/pun penat cl masih sempat update & paparkan gmbr2 buat pembaca pdkm...syukran cl.

take care!

mohdsyah said...

Salam CL


surely you've been up there .. safe and prosperous.

Kakzakie said...

Salam CL,

Sewaktu CL sibuk beribadah utk ke Mina kami di sini sibuk nak berhari raya Eidul-Adha.

Cari batu di tempat terang CL takut terpegang yang lain.....

lina said...

Terimakasih CL kerana memaparkan berita terkini dari Arafah.Moga Allah permudahkan segala urusan CL dan keluarga disana.Harap dapay doakan moga kami dapat mengerjakan haji dlm waktu terdekat dan dianugerahi kesihatan yang baik terutama buat ibu kami Pn Sapiah bt Abu Bakar

liyana said...

SALAM

Gembira CL disanakan menjadi tetamu ALLAH sepanjang masa..

CL tolonh doakan anak perempuan saya dapat masuk ke Maahad Tahfiz ya CL dan Doakan kami sekeluarga dijemput menjadi tetamuNYA...

Terima Kasih CL

mnt said...

Salam Hj CL,

Dah pergi melontar ka?

mnt said...

Hj CL,

Doakan saya mudah2 dapat lagi ke sana

Nida said...

Salam CL, saya doakan CL & semua muslmin & muslimat di Mekah di kuniakan Haji yang mabrur. CK, saya minta CL doakan saya sekeluarga juga sentiasa di berkati Allah, bahagia dunia & akhirat, tergolong orang yang soleh, dilimpahi rezeki, di panggil untuk menunaikan Haji tahun depan.. Amin.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Terima kasih atas doa buat kami semua...

Wassalam

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Semoga mendapat Hj mabrur

Ameen... Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

jom, jom saya nk ikut ke Jabal rahmah..

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Semua tgh khusyuk berdoa tuh...

Ameeen ya Allah perkenankanlah doa kami...

Wassalam.

Aki44 said...

Salam CL,

Kali nih xde foto unta berhias, ciaaaan.

support@safiudin.com said...

salam CL,

jom kita pergi sama-sama...

alhamdulillah, syukur.

semoga dipermudahkan. amin.

YASNIZAH BINTI YAHYA (M20091000449) said...

salam cl.....alhamdulillah telah dpt menjadi tetamu allah semasa ramadhan bru nih.......bila kembali hati terlalu rindu utk kembali ke kota suci mekah....mohon didoakan agar saya diperkenankan allah untuk menjadi tetamunya kembali secepat dan sekerap yang mungkin.....:(((