MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 18 November 2010

" AmiK AnaK aNaK BaTu PerCuMa...."

Batu batu untuk tujuan melontar di beri percuma pada jemaah
CL bersama 2 orang bodyguard ni......
Nih dia kiosk tempat mengambil batu batu untul melontar...sampai kosong tau 4 kiosk yang di sediakan di muzalifahh ni untuk di beri percuma pada jemaah yang mabit disini..alhamdulilah
Macam ni lah kami tido di muzalifahhhh, beratapkan langit.....aalhamdulilah ,
Posted by Picasa

41 comments:

khalida said...

alhamdulillah

manzlie said...

salam khalida..

syukur alahmdulilah...


waslam

mohd said...

coccosalam .dapat percuma .alhamdulillah rezeki

manzlie said...

salam mohd

alahmdulilah...

tahun ni dapt percuma..


waslam

CM said...

salam cl

comel bodyguard cl tuu...take care cl u look so tired..moga Allah permudahkan ibadah CL

Jasmin Flower said...

salam CL?

ALHAMDUDILLA...SEMOGA BERJALAN DENGAN LANCAR

Ku Din said...

alhamdulillah CL sihat nampaknya.

manzlie said...

salam kudin

alhamdulilah..sihat dng izinNyer..


waslam

manzlie said...

salam ainhanny


alahmdulilah...amernnn


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


yup memang comel anak anak kita tuhh

cum Bodyguard cl..heheh


waslam

nadz said...

Assallamualaikum..
Alhamdulillah..melihat CL sihat sejahtera...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

alhamdulillah...segala2nya selamat dilakukan...

Aki44 said...

Salam CL,

Alhamdulillah, xyah ler teraba2 mencari anak batu.

Begitulah kerja Allah yg Maha Pemurah. Amin

Aki44 said...

Salam CL,

Segala2nyer akan selesai dgn sempurna dgn izinNYA

Atikah said...

Salam cl,

Alhamdulilah, dpt percuma.. memberi kemudahan pada jemaah...

Cantik uncang batu tu...

qishtoh-halib said...
This comment has been removed by the author.
manzlie said...

salam atikahh


canteek ker...
ye lahhh

wasalam

manzlie said...

salam aki44

alhamdulilah

semaunyer di permudahkan


wasalm

manzlie said...

salam nadz


alhamdulilahh



syukru pada yang esa

wasalm

manzlie said...

salam hajjah zainab


ameennn


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dah banyak kemudahan disediakan kepada Jemaah utk menyenangkan perjalanan ibadah haji.

Amin.

tq.

Azima said...

Salam Cl,

Alhamdulillah...semoga semuanya akan dipermudahkan olehNya..

Betul ckp Atikah..uncang batu tu cantik,,,

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Waah, dh makin mudah sekarang kan.

Alhamdulillah.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Byk perubahan terbaru utk memudahkan lagi jemaah hj seluruh dunia...

wassalam.

hjmins said...

Salam CL,

Aik dpt percuma,,batu & dompetnya sekali. Syukur masa ana dulu kena kutip satu persatu..

Bodyguard tu orang arab ke?

YB said...

salam cl

dulu kutip batu la ni kutip uncang jer, mudahnya

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah

seronok begitu di mudzalifah beratapkan langit dlm melakukan mabit di sana

cuma tidur tu kena hati2 psl berpakaian ihram, faham2 jelah , karang lain jadinya, terselak sana sini disangkakan batu pulak hehehe

mior zahid said...

Salam CL

Alhamdulillah, nampaknya begitulah keadaannya ye. Tuhan menduga dgn sedikit kepayahan. Nampak nya byk kemudahan telah disediakan oleh kerajaan saudi utk para jemaah. Batu utk melontar pun disediakan. Begitulah keistimewaan tetamu Allah.

boxhousestudio said...

salam cl

bestnyA...uncang batu cantek...beramai tidur berkelambu kan langit....pengalaman yang menarik...pergi pula dengan Tuan Haji sama alif dan arif...bestnya budak budak tu...

boxhousestudio said...

salam cl

bestnyA...uncang batu cantek...beramai tidur berkelambu kan langit....pengalaman yang menarik...pergi pula dengan Tuan Haji sama alif dan arif...bestnya budak budak tu...

boxhousestudio said...

salam cl

bestnyA...uncang batu cantek...beramai tidur berkelambu kan langit....pengalaman yang menarik...pergi pula dengan Tuan Haji sama alif dan arif...bestnya budak budak tu...

boxhousestudio said...

salam cl

bestnyA...uncang batu cantek...beramai tidur berkelambu kan langit....pengalaman yang menarik...pergi pula dengan Tuan Haji sama alif dan arif...bestnya budak budak tu...

nat said...

Alhamdulillah...

Uncang-uncang tu disediakan kerajaan Arab Saudi ker ?

Comel2 anak CL... bertuah ... dapat ikut mengerjakan ibadat haji, semoga menjadi anak2 yang soleh.. Amin...

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Alhamdulillah..dah disediakan batu utk melontar..Cl nampak kurus..nasib ada bodyguard kecil tu teman cl..doa semoga cl dapat meneruskan ibadah haji dalam keadaan sihat..insyaallah

Kakzakie said...

Salam CL,

Masa tahun 2008 kakak pergi tak ada pulak batu jamrah free macam ni. Cantik juga uncang dia tu.
Alhamdulillah memudahkan warga tua dgn cara ini. Syukur.....

rosli said...

Salam CL,

saya suka tgk gambar CL dan anak2 HA, macam main pondok dan camping...masa muda 2 dulu aktiviti camping saya cam nilah.....pasang kemah....bukak pintu kemah....lepak depan kemah.

Tp camping CL ni camping Haji....moga mendapat haji yang mabror...camping haji yang banyak memberikan pahala haji. Amin

p/s suka tgk bunjut batu2 tu, lagi mudah untuk melontar jamrah

rozaini said...

Salam cl,

alhamdulilah.... pelbagai kemudahan disediakan..... terutama bodyguard yang comelllll tu.... beruntungnyeee mereka.....

che'na said...

Salam CL,

Baguslah, dipermudahkan ibadat haji. x payah terkuis-kuis pasir/tanah nak cari batu2.

Non datin sophie said...

Salam
Kita selalu mendoakan agar permudahkan perjalanan Haji. Memang semakin mudah. Dulu pergi haji naik kapal laut dimudahkan naik kapal terbang. Dulu terkais kais mencari batu sekarang dipermudahkan ambik saja. Dulu melontar bersesak2 di permudahkan bertingkat2 lapang. Sekarang naik bas ke Arafah/Mina akan datang dipermudahkan naik keretapi. Memang mendoakan permudahkan lah....Amin.

nurazzah8 said...

Salam CL,
Ya Allah..mudahnya sekarang ya....?
semua disediakan percuma?

saya dulu sambil mabit di Mudzalifah kutip batu di bawah-bawah tikar...

support@safiudin.com said...

salam CL

dekat dihati..

alhamdulillah, syukur..

usaha yang telah memudahkan semua jemaah..