MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 26 November 2010

" CoReTaN HaJi - EpiSoDe 13...LauTaN MaNuSia..'

subhanallah
ada yang sampai di hotel masing masing lambat...ada yang terlepas lunch jugak
Keadaan sesak...
Bagaimana pula dengan pengalaman anda? ceritakan pada kami
Posted by Picasa

17 comments:

Aki44 said...

Salam CL,

Nampaknya jemaah kebanyakkan telah balik ke KM selepas selesai semua urusan di Mina. MasyaAllah, begitu sesak sekali.

anim kasim said...

salam

anim kasim said...

subhanallah ramai nyer

Aki44 said...

Salam CL,

Keadaan begitu kelam kabut dan tentu berasak2 nak balik ke hotel masing2.

anim kasim said...

alhamdulillah

anim kasim said...

salam cl,smuga smua jemaah mendapat haji mabrur..amin..

anim kasim said...

salam cl,
alhamdulillah nampak cuaca ok ye

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

suasana yang sama seperti di akhir bulan Ramadhan.......sesak.


wassalam

shami2 said...

salam...CL..

Alhamdulillah..ramai sungguh tetamu Allah.....suatu pemandangan yang indah

Ummi Humaira said...

salam CL...

subhanallah , masyaAllah ... sungguh indah pengalaman di sana ..

anim kasim said...

pengalaman masa nih ,badan terasa penat skit sbb kurang tido,mata blum rehat yg secukupnye krn air mata dah byk kluar selama beberapa hari berada di Arafah,mudzalifah n mina..tp...bila dah selesai kerja2 haji ada peluang tido..mata nih x bleh tido la pula hati tu nak ke dataran kaabah je subhanallah...

anim kasim said...

masa ni juga hati dah mula sayu ssb x lama lg dah nk balik ketanah air...rasanye blum cukup beribadat n x tau bleh datang lg ke x....memohon2 kpd Allah agar dapat datang kesini lg subhanallah...

KaklongWiduri said...

salam...
masa di sana memang rasa nak marah jer bila orang di belakang tersepak kita...bila balik ke malaysia rasa rindu pulak situasi cam tu...kat sini padat bila masa tarawih dan sembahyang raya jer...
apapun x sabar menanti kepulangan anakanda saya dari menunaikan haji....kira haji muda la tu..

che'na said...

Salam CL,

Ramainya jamaah di sana. Teringat sy di jalan yang sama pada malam 27hb Ramadhan, sesaknya jamaah bersolat terawih. Sy baru sampai bersama keluarga terpaksa menanti selesai solat baru boleh bergerak.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah pergerakan macam terbatas, namun satu kepuasan dalam lautan Jemaah ni.

Amin.

tq.

rosli said...

Salam CL,

Bila hari Jumaat memang begini selalu agaknya, jemaah sentiasa ramai dan mereka nakamik berkat kan?

support@safiudin.com said...

salam CL,

sesak...

pemandangan yang indah..