MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 27 November 2010

" CoreTaN HaJi 2010 - ePiSoDe 17..HaRi Ke 2 MeloNtaR.."

ada escalator
ramai jemaah
melalui bukit dan lurah di Mina nii
sungguh meriah , kedengaran mereka bertalbiah...alhamdulilah
Posted by Picasa

23 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL

banyak kemudahan awam telah siap yer

Wassalam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Alhamdulillah..dah ada escalator

Kak Sidah said...

salam cl,

berjalan sambil bertalbiah..terharu ..

rezeki said...

salam cl

teringat dulu masa kami melontar hari 11 zulhijjah, kami naik van dari makkah krn hari 10 lps lontar di big jamrah terus jalan kaki balik makkah buat tawaf dan saei haji.

van tak boleh masuk , jalan kaki 4 km ke jamrah , lps lontar nak balik ke khemah , nampak jalan tu tapi askar tak kasi lintas kon2 besar yg di hadang tu , jadi kena buat satu turn semula, namun seronok

6jjjjjj hehehe , mana ni hehehe

rosli said...

Salam CL,

Ya allah , ramainya jemaah, tgk tangga dan jalan yg disediakan, mesti kena ada stamina di sini....

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dah banyak kemudahan utk Jemaah. Syukur.

Amin.

tq.

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

Nak kena pi tengok benda2 baru ni.

wassalam.

manzlie said...

salam rozali


alhamdulilah...dah banyak perubahan


waslam

manzlie said...

salam kak shidah


alahmdulilah...semaunyer dah ada skg nii


waslam

manzlie said...

salam ayahndaa



kena tengok semua ni ayah...dah banyak kemudahn dah skg niii


waslam

manzlie said...

salam kak shidah


tak terasa penat tauuu sambil
bertalbiahhh

waslam

manzlie said...

salam rosli


mesti kuat semangat juagak tau

waslam

manzlie said...

salam hilmy


alhamdulilah


dah banyak kemudahn tauu


wasaln

manzlie said...

salam pak rezeki



mesti seronok tuhhh..banyak baut U turn...hehheheheh


6J..? tungguuuu


waslam

rosli said...

Salam CL,

Ribut pasir di Makkah semalam dah reda ker....kesian kat jemaah yang ada masalah kesihatan

manzlie said...

salam rosli


alahmdulilah


dah redaaa dahhhh


wasalam

Aki44 said...

Salam CL,

Dgn kemudahan2 yg disediakan, kita kena banyak bersyukur atas semua nikmat Allah kpd kita.

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

tu dia... kat lereng bukit tu pun ada jugak jemaah yang bentang tikar dan duduk... adventure betui :)

Norbaya said...

salam cl,bila dah ramai2 camtu dah tak terasa penatkan.tapi tak nampak pulak ada yang naik wilchairpun.depa tak pi melontar ke?

manzlie said...

salam norbaya


yang pakai wheelchairs semua melontar di tingkat bawah sekali

waslam

manzlie said...

salam aki44


memang kita harus bersyukur atas nikmat yang diberi...ameennn


waslam

support@safiudin.com said...

salam CL

dekat dihati...

Kakzakie said...

Salam CL,

Kakak dah naik escalator tu utk naik yang atas sekali. Tak niat nak naik tapi diarahkan polis sebab masa itu sesak. Lontar hari terakhir masa tu. Wah dah tambah cantik sekarang.