MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 15 December 2008

MUsim Deman/sakit

Hari ni aku nak mai habaq kat hampa semua yang aku tak sihat la ni...sekarang ni ramai yang sakit deman, batuk batuk dan lemah badan termasuk lah aku sekali..dalam department aku seramai 8 orang yang cuti sakit...ni tak termasuk lagi dengan department lain di hotel tempat aku kerja ni...depa kata la ni memang musim sakit selalu berlaku yakni waktu Musim Haji....according to my staff pas habis saje semua jemaah pulang ke negara masing masing kerajaan saudi akan melakukan semburan chemical dengan mengunakan Helicopter dari atas ke seluruh kawasan Haram bagi mencegah penyakit berjangkit....as u can see picture above i pun suruh staff i belikan strepsil due to sakit tekak yang amat teruk sekarang ni...emmmm macam macam hal kan .......

1 comment:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

ubat batuk sangat diperlukan..boleh dgr batuk sana, batuk sini...bersahut-sahutan.