MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday 6 December 2008

Hari ni BUSY Gilerrrrrrrrrrrrrrr...........

Hari ni aku nak mai habaq kat you all semua ia lah pasal Hotel A lSafwah ni penuh dah dengan para Jemaah-jemaah yang datang tadi...Depa ni semua( datang dari Indonesia ) kat sini mana ada nak bagi Alarm/Signal ke kat aku...they just masuk je 'rempuh' kat Lobby Hotel with their group and ask ADA BILIK TAK !!!!!!
Pening jugak lah aku di buat nye..mana tak !!! sekali nak masuk sampai 150 bilik , pastu nak extra bed tambah setiap bilik 2 set katil , so jadi satu kamar 4 katil ( 600 pax )...menjerit lah aku dengan staff semua...Kasi semua habis and clear the asssignment....and then kena lak get ready the room ASAP...Aduhh....letih bangat aku.........cam naik pitam lak tadi...nasib baik dah makan ubat darahtinggi aku tu...kalau tak...kena Heart attack kot..hehehheheheheh

So semua bilik aku dari Tower A sampai ke Tower B penuh lah....850 bilik semuanye..nak kira pax..sendiri kena ingat lah kalau kali 4 katil sebilik ( near 2500 pax ) mau tak pengsan aku and my team....but alhamdulilah...budak budak aku semuanye dengar cakap buat kerja and Good Teamwork...Ada Jemaah jemaah yang datang group dari Kuwait lah, Morroco, Indonesia, Canada, Pakistan and UAE...seronok tengok gelagat gelagat depa ni ....So Non Datin Sophie kalau dah ada niat nak ke rumah Allah ni Insyaalah pasti ada rezeki tu kemari..and jangan lupa singgah di sini ......Wsalam


2 comments:

Rozieta said...

Azli, i la orang yang paling bahagia tengok u sekarang. Cuma i nak tanya sket..duk kat Mekah ni as Exec Hsk..still'mulut jmbn' ke..hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

tak per arr cakap2 sorang kat sini, tak bizi langsung!! kak nab sedang wat revision, melawat umah CL..