MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 22 December 2008

Pintu Gerbang Papan Rehal


Gambar di atas tu ada lah menara atau pintu gerbang yang terdapat di laluan highway dari Jeddah ke Mekah...atau pun sebaliknye...ia adalah replika besar papan Rehal dan senaskah Al-quran yang belum pernah aku lihat sebelum ni..mungkin yang terbesar di dunia kot...cantik aku lihat gerbang ni bila aku melalui betul betul di bawahnye....so sesiapa yang baru masuk atau datang ke Jeddah sudah pastinye akan melalui pintu gerbang berbentuk papan rehal ni....

2 comments:

Bunga Kenanga said...

Salam. Saya baru terjumpa blog ni. Pengalaman yang mengujakan. Rindu saya pada mekah. Ada ke peluang kalau org perempuan mcm saya nak kerja juga disana...?

Hajah Zainab bt Abdullah said...

perempuan tak leh keje kat sana! dok umah jer..