MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 15 December 2008

'The Botak Geng'

With my Housekeeping Team......'Botak Geng'

Dengan F & B team jugak menunaikan Ibadah Haji....

Gambar gambar di atas telah di rakam sewaktu pada pagi Hari Raya Aidil Adha tempohari...yakni pada pagi raya aku sudah mula bertugas balik almaklum lah guest aku masih lagi menginap di hotel yang akan balik pada tengahari raya tu untuk menikmati hidangan tengahari(lunch)..so demi tugas dan kerja kena lah rushing aku kembali ke Alsafwah Hotel....masa aku masuk jee ofis semua staff aku tersenyum sambil mengucap kan pada ku ' Haj Mabrurr..."berkali kali....lebih kurang 10 orang staff aku jugak menunaikan ibadah Haji tahun ni....alhamdulilah...


1 comment: