MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday 24 December 2008

Jemputan makan tengahari.....


Tengahari tadi aku terima Jemputan makan tengahari dgn 6 orang roomboy aku di tingkat 18 pantry mereka...almaklumlah aku kan dah nak balik malaysia so depa ni duk ajak lah aku makan bersama sama dengan mereka..dengan rasa terharu dan berbesar hati aku pun terimalah undangan yang tak seberapa dari mereka yang menyayangi aku...hehhheeheh....you all nak tau tak apa menu nye...depa duk suruh isteri depa masak kari ayam dan kari ikan khas untuk aku...emmm sedap nye...siap dgn sambal hijau tu..ala ala sambal belacan lah kalau kat malaysia...but anyway aku rasa sungguh terharu lah cara mereka melayan aku.... guys.......Sukrann...

2 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Ya Allah! nih buat kak nab meleleh air lioq!!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

terliur....adus! camner nih...CL...help me...