MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 24 December 2008

" Mimpi Arwah Mak "

Pusara Arwah ibu ku di Taman Keramat Permai......Hari ini aku nak bagi tau sesuatu yang tersirat di hati ini. .aku cuma nak habaq kenapa aku seronok sangat kerja di sini.....emmm cam nak berdrama lak kan..takkk...aku cuma nak habaq yakni malam tadi waktu aku tido aku telah bermimpi dgn arwah ibu ku yang tersayang...buat kali ke 14 dalam tempoh 7 bulan aku kat sini ,aku bermimpi berjumpa dengan nye lagi dalam suasana yang amat tenang dan gembira...aku dapat rasa kan seperti aku tidak kesaorangan di sini..bila mana aku merindui nye kerap di depan Multazam aku berdoa untuk nye pada allah s.w.t...supaya roh ibu bapa ku berada bersama sama dgn org yang beriman dan solleh...Setiap kali aku bermimpi dgn ibu bapa ku pasti hati ini akan merasa sungguh gembira dan terharu macam aku baru je lepas rindu jumpa mereka...syukur pada allah kerana aku merasa 'dekat' sangat dengan mereka since i am here working infront of Kaabah.....
"ya Allah kau pelihara lah arwah ibu bapa ku dengan penuh kasih sayang di 'sana' seperti mana mereka memelihara aku sewaktu aku kecil dahulu"...Amin.....

11 comments:

cikgu zainab said...

Allah makbulkan doa Azli! Sentiasalah berdoa kepadaNya.

PINATBATE said...

Salam ziarah..

manzlie said...

sukrann..kak nab and penatbate...

Blangkas Klik said...

Salam perkenalan...
Arwah bahagia sbb dpt doa dr anak yg solih di tempat yg makbul doa.

cikgu zainab said...

salam azli...

saja kak nab jalan2 kat entri yang lama-lama! best baca...

rezeki said...

salam cl,

betul tu kak nab, bila dikenang2 apa yg dh kita lalui setahun dulu, memberi kita satu motivasi utk terus menjadi yg terbaik

siti zaleha said...

Salam..
sama mcm saya...kalau saya rindu kat aruah mak dan bapak...atau apabila saya rasa sedih...tentu mereka akan hadir dalam mimpi saya...dan saya akan rasa tenang kembali...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

eh eh...jumpa rezeki lagi kat sini..best ye kita ronda2 umah PDKM nih! tuan dia tak pernah jengok2 dah...heh3

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Al-fatihah buat bonda CL..

Cl selalu doakan akak...terima kasih. budi baik hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalasnya.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam rezeki,

kak nab setuju tuh...!

kalaulah CL jenguk kat sini, terkezut dia...ada orang masuk kat umahnya tanpa dia sedar..heh3

mnt said...

Salam CL....moga Allah makbulkan