MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 12 July 2010

"Terjah RumAh HajJah NorshidaH..."

Kak shidah masakkan makanan kegemaran ku, Somsom dan cekodok pisang...sedapppp..
macaroni bakar tuh...yummy...cikgu jangan jeles noohhh..cl dah makan kan portion cikgu gak..heheheh
Layanqn MESRA dan IKHLAS dari seorang kakak....syukran
Bergambar seketika sebelum pulang...JUtaaN terimakasih pada Hajjah dan Haji atas layanan istimewa tadi..Doa Cl moga allah swt merahmati mereka sekeluarga...
Posted by Picasa

31 comments:

Kak Sidah said...

salamcl

Kak Sidah said...

salam cl,

oh kat mah akak ke..

Kak Sidah said...

salam cl,

tak perasan tadi..tgk kosong terus masuk..ops..

shami2 said...

Salam kak sidah...

Sedapnya..amboi CL...jeles3..sedap maaa somsom tu....

Kak Sidah said...

salam ,

teringat nak buat desert lepas makan..tak tau pulak cl suka..alhamdulillah..Allah yang gerakan semua tu..

Kak Sidah said...

salam cl,

malu lah masukan gambar tu..rumah pun tak berkemas..bertabur dgn mainan cucu..

CM said...

salam

wahhh kebetulan pulak tuan rumah tu no 1...jelessss yer lah kiter,,,

CL jalan2 cari makan..

CM said...

salam


nk tahu tak,,sapa yg berminat dgn cl..kena pandai buat sum-sum arr..tu antara syarat,,,opppps terpecah lubang..


CM suka gak sum-sum tu..termasuk tulang sum-sum pun paberettt...

rosli said...

Salam CL,

One day kalau ke rumah Hjh Norshidah mesti nak bergambar kat pangkin tu...dah jarang jumpa pangkin atau pergola tu kecuali di kampung.

Kak Sidah said...

salam,

kebetulan la cm..tu rezeki namanya..hehehe..

tulang som2 bahaya cm kolesterol jgn makan selalu..

nak belajar buat som2 ke, sapa berhajat mari lah mama ajar..utk kebaikan takpe demi cl..

Rahmat Ilahi said...

Assalamualaikum Warahmatullah Cik Lie...

Assalamualaikum sume warga PDKM,

Rahmat Ilahi said...

Ingat lagi saya tak ?

Dah hampir 2 minggu saya x dtg...

Rindunye pada PDKM nih!

Rahmat Ilahi said...

Tahniah Kak Sidah,

Kebetulan N3 fasal umah akak dgn somsom tu, nampak sedap sungguh...

Nak blajar bleh?

farah said...

Salam,

Sedap nampak kueh somsom tu, dibuat dengan tepung dan santan ke, kat sini orang panggil nama lain kot, tapi pasti sedap, boleh mintak resepi Kak Sidah?

MohdArshad said...

Salam CL...melelih air liur den...

rozaini said...

Salam Cl

Nani said...

Salam CL...
Dah lama x jgk blog cl...terkejut sat bila dpt tau cl dah resign n balik msia...apa2 pun selamat kembali dan semoga allah swt memberkati perancangan cl selanjutnya...amin...

Rahmat Ilahi said...

Salam CL...

Dah banyak yg saya terlepas...

Tau-tau CL dh ada kt Mesia...

Rahmat Ilahi said...

Sedey plak rasanya,
walau apapun saya doakan yg terbaik buat CL dan seluruh warga PDKM....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

wah~wah~wah...bestnyer Nor masak khas buat dinda tersayang...

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

kalau kat Pantai timur ni kuih cam tu di panggil kuih Lompat Tikam. bezanya Kuih lompat tikam tu 2 lapis, satu layer perisa pandan, satu layer lg lemak macam som som tu arr..

pastu makan dgn air gula melaka... Sedapnye...

manzlie said...

salam kak shidah...


taniahhhh...Ratu trekk pdkm...


emas, perak dan gangsa..


wasalm

manzlie said...

salam cikgu mas


sedaaapppp..betul tu kak shidah masak nii


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah bubur somson tu memang favourite waktu Bulan Ramadan waktu di kampung hingga kini. Memang sedap.

Amin.

tq.

S said...

salam,

seronoknya CL JJCM....
kak sidah memang pandai masak.

boxhousestudio said...

salam cl

sedapnya dia makan...Alhamdulillah...

akak sidah..saya pun dinda juga kak, tapi dinda perempuan...hu hu

safiudin said...

Salam CL,

eeehhh... kena tak ajak sekali.
dah lama juga nak ke rumah Kak Sidah ni...

tahniah Kak Sidah

Kak Sidah said...

salam,

alahai semua dinda2 akak tak kira la lelaki ke perempuan ..nanti dtg akak masak yer..cl saja jer buat gempak tu..kan kak nab kan..

rezeki said...

salam

kak sidah

cengkodok buat saya takde ke hehe

boxhousestudio said...

salam cl

salam kak sidah

janji tau dinda BHS aka perempuan dah mengidam air tangan akak...hu hu hu,...nak sama macam cl dapat...ha ha ...gurau arrr...

Kak Sidah said...

salam,

ok..dinda BHS nanti dtg akak masak yer,,pak itam nak cekodok yer..singgah lah mah akak bila dtg kl..rosli, safiudin, rahmat, shami,cm,farah,hilmy, rozaini,as,kak nab,nani dan tn.hj.pun yer