MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 6 July 2010

" MasJidiLHarAm At NiTe.."

syahduuu.....bila melihat nyer....
KeADaan di Depan Haram pada waktu Malam...alhamdulilah
Posted by Picasa

40 comments:

CM said...

salam

pasti terbayang diruang mata,,,

Zali said...

SalamuLLahi Alaikum

nadz said...

assallamualaikum CL,
Rindu MH

nadz said...

Salam CL,
Rindu yang syahdu
Makin lama dilihat Kaabah..makin sedih pula..

kak su said...

Salam CL

Alhamdulillah,

Masih dapat menikmati keindahan Masjidil Haram.

Wslm

Ayah Zain said...

salam CL,

CL semoga catatan dan paparan ini berterusan seadanya.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

rindunyer kat Haram...

MohdArshad said...

salam CL....rindu aje ni....

boxhousestudio said...

salam Cl

indahnya merindu pada MH..tapi kena banyak kan bersabar...ALLAH...

S said...

salam,

sabaqlah.....
orang KL pun tak puas melepas rindu kat CL.

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah

itukan kg halaman cl , mesti terkenang2kan

tu mak arab kat sana mesti juga terkenangkan cl hehe

Kak Ina said...

Salam CL

Assalamualaikum CL

Semua orang rindu MH..kak dah tak sabar nak kesana..hari-hari talipon tabung haji tanya rayuan dah diterima ke belum..so kena tunggu Ramadan nanti baru tau jawapan samada dapat pergi haji atau tidak Novemebr ni.

Terima kasih banyak-banyak kepada CL yg. selalu uploadkan foto-foto MH kat blog PDKM.

Kakzakie said...

Salam CL,

Pastinya rindu dan sentiasa terbayang didepan mata apatah lagi ketika solat kerana dah terbiasa bersolat di dalamnya. Buat kami lebih2 sarat lagi kerinduannya....

PINATBATE said...

salam
rindu-rinduan..

YB said...

salam cl,

ini saja yg mampu kita buat di sini tatkala merindui MH, menatap dan menatap gambarnya.

Kak Sidah said...

salam cl,

Rindu kat MH..akak pun rindu jugak,takpe nanti balik hilanglah rindu tu..akak ni ntah bila lah dapat pergi lagi cl...

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Bawa2 pergi jemaah di masjid
insyallah rindu tu kan terubat
Bawa2 bangun malam sebelum subuh..
Insyallah rindu tu juga kan terubat...
Walau tak sama tempatnya..tapi DIA ada dekat dengan kita...

rosli said...

Salam CL,

Lama ker bercuti sebelum pulang semula ke Makkah, nak jumap CL ni....tengah cari no hp CL di sini...

bidadarindu said...

First time jumpa blog nie,dah niat nak tgk MH setiap hari...nie CL dah x dek x tahu cam mana..masa gi umrah bulan 3 lepas belum jumpa lagi PDKM nie..kalau la tahu,mesti cari jugak CL kat sana sbbnya hari2 dok lalu jalan zam2 ngan hilton tu..dekat jek ngan tmpt CL kerja...Tak dek rezeki la tu...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah kerinduan yg tiada hujungnya pada MH tambah2 lagi CL tiap waktu berada depan mata. Walaupun kita jauh di M'sia kerinduan tak tau nak cakap, gitulah kehebatan kekuasaan Allah.

Amin.

tq.

hilmyiskandar said...

ewedSalam.

Alhamdulillah kerinduan CL kerana saban waktu depan mata, kerinduan kita jauh beribu batu, lebih nikmat depan mata.

Amin.

tq.

safiudin said...

Salam CL,

indahnya pemandangan ini.
pastinya sukar CL melelapkan mata... kerana masih 'terlukis' di fikiran betapa indahnya suasana MH di waktu malam.

tahniah CM, Zali dan nadz.

rosli said...

Salam CL,

CL, ada masa kita jumpa. Byk nak tanya ni.....CL cuti pendek ke cuti panjang ni. apapun kami doa yang terbaik

knowcha said...

Salam,

Sedih dan sayu dengar CL akan meninggalkan Al-Safwah. Kak baru berangan nak pegi umrah dan berharap dapat bergambar di studio PDKM. Mgkin CL akan dapat yang lebih baik dari yang ada sekarang. Apa2pun didoakan CL sentiasa bahagia dan maju jaya di tempat yang baru. Budi dan jasa baik CL selama ini melalui PDKM amat bermakna buat kami. Hanya Allah saja yang dapat membalas budi baik CL tu. Amin!

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahh

ratu treekk PDKm


Pingat emas..


wsalm

manzlie said...

salam zali


taniahhh


pingat perakkk


wasalm

manzlie said...

salam nadz


taniahhh


gangsa


wasalm

Mohd Ashraf Bin Suarin Al-Hafiz said...

Salam abg cl,
sihat...mmg syahdu...x semene air mata ini bergenang...MasyaAllah

farah said...

Salam CL,

Rindu serindu-rindunya, tapi apabila bersua sanak saudara , bercerita dan ketawa bersama mengimbas kembali kenangan lalu pasti ingatan dan kerinduan itu akan berkurangan, Dia senantiasa ada bersama walau dimana kita berada.

Suraya Hj. Ali said...

ahaks..su pun rindu juga

rozaini said...

Salam Cl,

Rindu aje nih...... apa kabar?

manzlie said...

salam cikgu mas


taniahhh


ratu trakkk..pdkm

emas


waslam

manzlie said...

salam zali

taniahhh


perakkkk


wsalam

manzlie said...

salam nadz..


taniahhh

mama...gangsa


wsalm

rozaini said...

Salam Cl,


Rindu lagi ke..... bersabarlah.....

rozaini said...

Salam Cl,


Lama x reply kat blog.... apa kbar?

JSR said...

Salam CL. Boleh tuning terus kah mata CL. Tak apa, CL pergi cuti cuti Malaysia. Nanti sambung cerita. Wasalam.

hazira said...

Salam Uncle

Sama-samalah kita berdoa semuga kita semua dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat sentiasa supaya satu hari nanti kita dapat juga menjejakkan kaki lagi ke MH.

rozaini said...

salam cl,


rindu lagi....... kami pon hu hu hu

Kak Ina said...

Salam CL

Keep up the good work..peminat setia PDKM masih lagi dapat menikamti keindahan MH