MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 7 July 2010

" BaiTuALLaH

Keadaaan jam 12.30 tengahari...
Agak berkurangan Jemaah pada waktu ini...
Subhanallah..ku merindui mu....
Posted by Picasa

34 comments:

rezeki said...

salam cl

jom kita balik sana malam ni heheh

rezeki said...

tapi pasport dah habis muka surat hehehe

boleh tak tampal kita tampal bnuku 3-5 kat belakang pasport tu, temporary je hehehe

rezeki said...

rindu kat asa pedas , cl dah terjawab

rindu pada baitullah, mmg sarat sgt

hanya Allah je yg tahukan

CM said...

salam

wahh laju sungguh pak rejeki...

rezeki said...

malam tadi jadi burung jampuk tak hehehe

rezeki said...

cm

pak itam makan jamu mak dara , tu yang lajuuuuuuuuuuuuu

hehehe

manzlie said...

salam pak rezeki


taniahhh


raja pecut pdkm..


emas , perak dan gangsa

walsn

rezeki said...

cm

jgn lupe kalau dgn kekawan jumpa cl kat sana, racun sikit biar mkn lebih sikit utk jadi sihat dan kuat hehehe

manzlie said...

salam pak rezeki


cl di imigrisen nih...sambil tunggu pasport baru sambil updated blog
kelasss tak..? hehehehehh


waslaam

manzlie said...

salam cikgu mas


memang laju pak itam tuh...makan jamu mak dara..?? heheheh

wsalam

rezeki said...

salam cl

heheheh

kelassssssssssssssss heheheh

wifi ke pakai modem hehehe

manzlie said...

salam pak rezeki


tulah..

takleh nak tido mlam laa nih...heheheheh


wasalam

manzlie said...

salam pak rezeki


pakai hp..connect ot labtop..heheheheh



walsam

manzlie said...

salam pak rezeki

amboi dia noti tau...

suke cl nampak tembam yer...albam?
Oh Tidakkk..

cuba elak kan any open house tau..heheheh


waslaam

rezeki said...

pespot cl dh sambung lagi, pespot pak itam dah nak mati heheheh

mls nak pi beratur kat imigresen tu

tapi nak tak nak , kena pegi juga

manzlie said...

salam pak itam


cl tak beraTUR...

cl gunakaqn di kiosk lah..lagi mudah..takda orang pun..heheheh


waslam

rezeki said...

cl

alaa, kita makan sesenyap je, org tak nampak heheheh

sesadar habis 3-4 pinggan, bukan selalu, sesekali je tau hehehe

jgn lupe aturcara yg pak itam dah buatkan tu tau heheheheheheheh

manzlie said...

salam pak itam

ataurcara....?
psstttt...jangan pecah lubang aaar...


waslam

rezeki said...

ok cl,

mak itam dah tiup vuvuzela tu dari rumah heheheh

suruh balik makan dulu hehehe

dah 2-3 hari asam pedas, rasa tgh ni makan impala bakar pulak la hehehe

wasalam

rezeki said...

cl

hehehehheheheh

masa tu kita suruh cik tipah pi main mahjong hahahahahahahahahaha

rezeki said...

lps tu abg jamil pi menikah lagi satu heheheheh

rezeki said...

opsssss

vuvuzela dah bunyi lagi suruh balik makan heheheheheheheh

boxhousestudio said...

salam cl

salam pak rezeki...amboi-amboi mesra rakyat nampak....pak hitam dan cl ni...sampai CM datang pun tak nampak dah tu...mesti pak itam nak bawak cl pekena air tangan mak itam or nak pergi kedai budak bibi tu..alla yang pak itam kasi address tak lengkap tu ha...hi hi hi

apa apa pun hati hati je la dalam perjalanan nor...

hu hu hu kempunan asam pedas orang selatan hu hu hu..gurau arr...

Ayah Zain said...

salam CL,

jom CR, az pun nak ajak CL balik Makkah malam ni.

Pak Man laksam said...

Salam CL,
Apa khabar?........

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah Kaabah tetap pilihan utama.

Amin.

tq.

mohd said...

salam cl..operasi dari studio mane ni.

mohd said...

salam cl..operasi dari studio mane ni.

shami2 said...

Salam...CL..

Alhamdulillah..

Kalu tak leh tido malam...
Buat yg akak pesan tu insyallah cepat jer tido..hehehh
Bawa2 ..solat malam..
Bawa2 munajat..insyallah semua ok kan..heheh

Pssssst pakatan apa lakk ngan pak itam tu...

safiudin said...

Salam CL,

eh..eh bila masa pulak CL balik sana ni.... alih-alih ada depan Kaabah.

rindulah tu...

baru sampai dah rindu-rinduan ya...
apa lagi, malam ni cabut (balik) ke Makkah..

ooppsss, maaf lupa lah pulak... kata dah berhenti.

3 tahun dah keluh kesah rindu-rinduan (gindhu.

tahniah rezeki dan CM

farah said...

Salam CL,

Mekasih walaupun CL disini masih jugak menatap MH, terubat rindu,,,,tak keluar menjelajah ke balik sekali sekala ke M'sia ni, kalau berkunjung ke pantai timor, datanglah ke Kelantan sama, mengukuhkan salitulrahim.

rosli said...

Salam Cl,

Tahniah CR.

CL, di mana gerangan saudara, dan guna hp yang mana. Bila boleh berjumpa CL ni.

nurul.anati said...

Salam CL

Bila balik Makkah lagi.. tak sabar nk tengok perkembangan disana..
Rindunya pada Kaabah..

azim said...

semakin dilihat kaabah, semakin rindu rasanya...mohon Allah beri rezeki lagi utk mengunjungi rumahmu tahun depan.