MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 27 July 2010

" TeRiMa KasiH Kak shiDaH dan AbaNg ZacK"

Jutaan terima kasih pada Hajjah Shidah dan Haji Zul kerana sudi datang ke tempat CL (taman Equiene) dalam keadaan hujan memberi CL makanan kegemaran ku...hanya allah swt sahaja yang dapt membalas budi baik mereka...insyallah
Tuh dia peberet CL - rendang Tok dan Petai masak lomak tempoyak...ada pulut dan pengat Durian lagi....mekasih kak..
Pasangan yang bahagia, baik dan insan yang mulia...
Sedap ni kak.peberet cl niii, ...cl makan bertambah nasi lagi...fuhhh 6 bintang cl beri...Jutaan terima kasih atas ingatan akak pada saya di sini...
Posted by Picasa

47 comments:

kak su said...

Salam CL

kak su said...

Salam CL

Mmmm...sedapnya...untung badan...ada delivery service lagi...Huk..Huk..

Wslm

CM said...

salam


nk cikitttt,meh hantar sini,,,oppps shy arr tu untuk cl..

kak su said...

Salam CL

Orang berbudi kita berbahasa betul tak CL...

Moga bertambah sihat dgn kasihsayang yang banyak tercurah di sekeliling CL...

Wslm

CM said...

salam

amboii sedondon baju dgn kakak dia tuu...semua ceria berseri tu..

Rahsia Biasiswa said...

salam, just nak berkongsi maklumat. Saya ada keluarkan ebook tentang rahsia lebih 40 biasiswa di Malaysia. Amat berguna untuk pelajar, walaupun dah dapat ptptn, tetapi lebih baik apply biasiswa kerana ptptn perlu bayar balik, banyak pulak tu. Kalau ada saudara-mara yang ingin sambung belajar, tapi takde duit, amat sesuai baca buku ini. Kita biasanya hanya menunggu biasiswa mara atau jpa, tapi sebenarnya terdapat lebih 40 lagi biasiswa yang tidak diketahui. Beritahu kawan-kawan yang lain ye. Lawati blog rahsiabiasiswa.blogspot.com

kak su said...

Salam CL dan CM

Alamak CL buka tempoyak tuu kat McD
Tak der ker orang minta sikit...

Tentu kalah bau Big Mac kan...

Mmmm...nyum..nyum..sedap...

Wslm

manzlie said...

salam kak su


taniahhh


ratu trekkk pdkm


emas dan perakkk


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas

minta maapla..yang rendang tok cl leh bagi
tapi yang lomak tuh dah abis laa..hehehe


taniahh...gangsa


waslam

manzlie said...

salam kak su

betul bagai di kata...

orang berbudi kita berbahasa,,,,


waslam

Azima said...

Salam CL,

Bestnyer..!!!Bertuahkan CL dpt mengenali insan2 berhati mulia dan penuh dgn kasih sayang ni..

Semoga Ukhuwah yg terjalin akan terus kekal sampai bila2...InsyaAllah

Nampak gaya bertambah la berat CL nanti yer...

Wassalam

manzlie said...

salam azima

benar tuhhh


dapt bertemu insan yang mulia dan baik hati...syukur pada allah swt...


waslam

MohdArshad said...

Salam...amboi sodapnya CL...nanti jgn lupa bawa balek ya....

Ayah Zain said...

salam CL

wow gulai tempoyak. az nyer faveret tuh

Ummi Humaira said...

salam CL...

kak Sidah salah sorang kakak blogger yg baik hati dan budi , ummi pun sanjung tinggi beliau.. mudah2an kebahagian mereka berdua berkekalan hingga akhir hayat...

Kakzakie said...

Salam CL,

Pembuka selera..... kak Sidah masak khas untuk CL je... bertuah badan ada orang yang sentiasa mengingati CL.

p/s: Kak Sidah masak banyak ke? Lain kali hantar ke Johor ye?...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

wah...sedapnyer ! untung CL ada kakak yang begitu baik hati.

---> Nor & Zack : pasangan romantis, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah untung CL ada yg sudi berbuat demikian.

Amin.

tq.

shami2 said...

Salam CL....

Alhamdulillah ....

Aikk durian tak leh bau..pengsan..dia..tapi tempoyak boleh lakkkk hihihihi

Taj....cuba hang check btul2 kawan kita tuh...dah boleh makan durian dah kut ....semalam dia duk rindu kat beriyani kambing heheheh

rezeki said...

salam cl

nape pipi makin tembam tu hehehe

makan sedap ye hehehee

Abg Mgt said...

Salam CL,

Syok tengok Kak Shidah dan Abg Z. P mana pun ber2 2 , Inilah keberkatan berkeluarga - bahgia dan ceria depa nooooo.

rosli said...

Salam CL,

Untung CL dapat Kak sidah dan abg Zack yang begitu perihatin. Mesti sedap sangat menu tu. One day mesti nak terjah rumah kak sidah pulak, teringin rendang tok tu.

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

wow...petai masak lemak tempoyak... hmm tak penah rasa... nampak macam sedap ler pulak *terlioq* ... petai + tempoyak, perghh...musti aromanya menusuk kalbu..fuh! bestnyer..

alhamdulillah, semoga berkat hidup Kak Shidah & Abg Zack sekeluarga, dan CL juga. :)

VpeaceV

Kak Sidah said...

salam CL,

Sikit jer tu , budi cl lagi tak dapat akak balas..selalu doakan akak kat depan kaabah ..tapi ni bukan untuk balas balas yer ni ikhlas dari akak untuk cl..sebab cl dok jauh jarang dapat menikmati makanan kita..biasa bila musim durian akak memang masak ni menu utama keluarga.. kebetulan cl ada dapat lah merasa..malu lah cl masukkan dalam blog ni..

Kak Sidah said...

salam,

Kawan2 PDKM juga terima kasih doakan kebahagian akak..dan kalau ada kelapangan singgahlah ke teratak akak..tapi beritau dulu..boleh lah buat apa yang patut..akak memang suka kalau ada yang sudi bertandang..mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita..insyaallah.

manzlie said...

salam rezeki..


dah tembam ker pipi nih...hehehehh jgn jeles noohhh



wslam

manzlie said...

salam hajjah zainab



sedap kakak kita nih masak kak...masak dengan penuh keikhlasan lain rasanyer tau...ada keberkatan


wasalm

manzlie said...

salam kak zakie..


cl pun sungguh terharu akak kita tuh dtang ke equine hantar makanan tuh ....

baik dan mulia sungguh mereka ...syukur dapat kakak camni


waslam

manzlie said...

salam ayah zain


ohhh peberet az jugak ker...


waslam

manzlie said...

salam kak ummi humaira


benar tuh....mereka adalah pasangan yang paling baik hati dan mulia..cl pun sanjung tinggi mereka...


waslam

manzlie said...

salam tn haji arsad..


meh lah join cl disini...hehehheeh


wsalam

manzlie said...

salam hilmy



benar..sunguh beruntung punya teman semulia mereka....

alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam abang megat


alhamdulilah....mereka adalah pasangan yang paling mulia dan baikhati abang megat....


wasalam

manzlie said...

salam kak shami


alhamdulilah....pengat durian tuh cl takleh makan lah...just display ajer..hehehehh


waslm

manzlie said...

salam rosli


jom terjah mereka....


wasalam

manzlie said...

salam ummi azudin


alhamdulilah....

syukur punya teman seikhlasan mereka..


waslam

hmmeonj said...

Salam Cl

Di Taman Equine sampai bila ya...
Dengar dah siap nak balik ke Mekah.. boleh dapat no. tel untuk dihubungi sebelum berangkat ke Mekah. Waktu di Mekah bulan April lepas tak sempat untuk berjumpa.

Tk.

S said...

salam,

smoga diberkati Allah.
telioq tengok lomak petai n pucuk ubi.

manzlie said...

salam kak s..


memang terliuq tengok kan...apa lagi bila dah ada depan mata...bertambah lah kilo badan cl nih...hehehheh



wslam

mamacomel said...

salam cl,

tengah sakit mata ni..dah kat seminggu..sabo aje le

مسافر_اسلام said...

Salam bang lie...
Allhamdullah...ada yang ziarah cik lie..ramai yang semakin menziarah.
petai masak lopak tempoyak...sedap tu...

Aki44 said...

Salam CL..

che'na said...

Salam CL,

Sedapnyer nampak. Baguslah CL kenyang makan bertambah2 so balik MEkah xdelah teringat2 je.

support@safiudin.com said...

Salam CL,

sedapnya. berselera bila tengok pulut durian ada, petai ada dan ditambah pula dengan rendang tok.

untung CL, Kak Sidah dan Abg Zek sponser makan.

terima kasih Kak Sidah dan Abg Zek.

tahniah Kak Su, CM

boxhousestudio said...

salam cl

sedapnya...kalau makan ramai-ramai sedap ne..mmm

KaklongWiduri said...

salam semua sahabat...
sedap memang sedap...itu bukan ker tempoyak masak daun kayu nama nyer....sebab banyak boh pucuk ubi...
hehhheeeeee ,,,nak betulkan nama sajer...dah terliur ni nengok gambar tu..

Kak Sidah said...

salam,

nama masakan ni yg betul ..sambal daun kayu..terkenal di kalangan org negeri sembilan..kalau musim durian..mesti ada masakan ni..guna tempoyak yang manis bukan yg dah masam nanti tak sedap..saja untuk infor..jer..yer kawan2.