MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 16 July 2010

" SeRah Kan BaRang HantaRan..."

Ituh lah dia si pengirim "Barang Hantaran " yang CL papar kan pada 2 minggu lepas adalah kiriman dari adik Rabiah Anis ...sudah CL serahkan pada si pengirim nyer ituh...jadi bukan lah CL nak bertunang atau bernikah tau...still "single mingle" ni...ku masih mencari.......?????
Posted by Picasa

49 comments:

Kak Ina said...

Salam CL

Suspense betul...ingatkan barang hantaran tu CL yang punya..

Semuga dapat apa yang dicari ye..jng lama-lama single tau..

shami2 said...

Salam CL...

alhamdulillah

Tugasan sebagai perantara dah pun selesai....
Aikk masih mencari.....???????????????
Nanti akak minta pak itam tulun carikan aar...hihihihi

Bila nak mari makan kambing neee

hayati hamzah said...

Salam CL..

Ingatkan CL yang nak kawin.
Baik betul hati CL ni.Bila nak balik ke Mekah?

rozaini said...

Salam Cl,

ooooo saje bikin org kela kabut..... noti arrr.....

Patutlah hj rshid, kak umie n kak nab relax je....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL,

hehehe..akhirnya telah diserahkan..sekarang semua dah tau...nasib baik akak dah tau long time ago..

nampaknya CL dah sihat tu...take care!

mamacomel said...

Salam Cl,

Lagi lama lagi susah nak cari,...tapi cari jangan tak cari..
kena ikut sunah saw..

CM said...

salam cl

clear dah status dia yer,,,,hihihi,sajer buat noti..

saham upp balik yerr..

manzlie said...

salam kak ina


taniahhh


ratu trekk pdkm...pingat emas


waslam

manzlie said...

salam kak shami


taniahhh


perakkk



dah selesailah...

cuma skg masih mencari untuk diri sendiri....


alahai kak shami..miota maaflah cl tak leh makan kambing..bp naiklah

waslam

manzlie said...

salam hayati hamzah


taniahhh....gangsa


alhamdulilah....syukur...

insyallah minggu depan cl balik laa


waslam

manzlie said...

salam rozaini


laa ye ker..maaf lah...kalau ada yang kelam kabut...


cari jgn tak cari yer..


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


alahmdulilah...cl dah sihat sikit..
mekasih atas ingatan akak yer..

pls: teman ketawa ramai...teman menangis susah nak cari..


wasalm

mama ju, said...

Alhamdulillah settle sudah cerita adik Hanis tu....

Insyallah sama2 kita doakan CL lepas ni...Amin.

rosli said...

Salam CL,

Semua orang lega dan dah tau pemilik barangan tersebut.....

Tahniah Kak Ina, Shami2 dan Hayati

boxhousestudio said...

salam cl

terharu dengan cl ni selalu, sebab suka bantu rakan-rakan...termasuk la kakaknya BHS ni...Alhamdulillah...BHS doakan cl di beri kesihatan yang cemerlang dan sentiasa kejayaan demi kejayaan mengiringi sepanjang kehidupan cl...amin amin amin yarabballallamin....

malek said...

Salam CL

Teka-teki pertama dah terjawab. Teka-teki kedua bila kah gerangannya?

shami2 said...

Salam CL...

Tak nak makan kambing tak per ayam ader....nasik lemak daun pisang, kentang goreng ader...nak makan laksa kaaaa pun boleh...meh ler singgah...Pak Ngah duk tanya2 naper CL..tak mai...dia cibuk..hehehe tak leh pi cari...
Psssssssst sebelum balik mai tau....tipon dulu...
Pak ngah & Mak Ngah sedia jadik teman menangis.....CL tu...tau..

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL ,

Moga sihat selalunya.

Ayah tak terkejut......sebelum ni Hanis dah beritau nak kawinkan adiknya......jadi dah boleh teka.

Memang CL dan CM ni banyak kejutannya.....never mind , jantung ayah masih tip-top.

Doakan selamat dalam perjalanan pulang..........

Wassalam.

Kakzakie said...

Salam Cl,

Terungkai sudah segala yang menjadi tanda-tanya. CL beli untuk orang yang mengirim. Bila nak beli untuk diserah buat sipendamping diri sendiri tu? Dah lama menunggu berita.

YB said...

salam cl

kalau betulpun jadilah

manzlie said...

salam yb


takbetul pun...hehheeh


wsalm

manzlie said...

salam kak zakie


mana lah ada...carikan lah untuk cl nii...hehehheeh


wsalm

manzlie said...

salam ayahanda


betul tuh kan...


pssttt semalam call ayah tak angkat angkat tepon....ayah busy ka..?


wasalm

manzlie said...

salam cikgu mas



saham...?


ada algi ka cl saham' ni...heheheheh


wsalm

manzlie said...

salam shami


nanti lah...kalau ada trnasport cl mai nohh...susah skg gtakda tranport..lagipun tak suka menumpang keta orang...


wasalm

manzlie said...

salam rosli


ye lah...bukan untuk cl sebenrnyer


waslam

manzlie said...

salam mamaju


alhamdulilah...oklah tuh kan..


wsalm

manzlie said...

salam boxhouse


mekasih atas doa akak kita nihhh


wsaalm

manzlie said...

salam malek


teka teki kedua...takterjawap sebab takda lah calon yang sesuai skg nih...hehheheeh


wasalm

CM said...

salam


ada cl tapi AMANAH SAHAM NASIONAL...hehehehe,,,notiii loor

ooppps nk pi korek arr ASB arr..

manzlie said...

salam mamacomel


yolahhh mama...jenuh cl duk mencari ni...tpi still tak jumpa lahhh


wasalm

manzlie said...

salam cikgu mas


wahhh bestnyer


cl takda apa pun la niii...heheheheh


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dah agak dah utk orang lain - macam bisik2 waktu di KLIA dulu. Nak teka takut - tapi sebenarnya betul. Tugasan CL memang hebat dan amanah.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy


biasa ajer cl ni....

bila nak jumpa?


wasalm

manzlie said...

salam hilmy


telepon tak leh ajwap skg sebab attached di laptop ONLINE intenet skg...so sori yer


wasalm

ainhany said...

salam CL

ohh kejuztan upernya....
ohh Hanis pun subahat...huhuu
demi tugas dan amanah...tabik springlaa kt CL juga dik Hanis..

Hanis: tak rase syng ke brg2 tu nak serah kat org lain?? penat2 naik turut flight tuuu..di kilik,dijunjung, dijinjing...

PINATBATE said...

salam CL..
masih mencari..?

Shida said...

salam cl ,

terungkai sudah segala persoalan ...anyway syukur cl dah sihat ..banyak kan berihat ...jaga kesihatan ..

any progress beritahu ya ...

S said...

salam,

manalah tau kut2 jadi kenyataan plak. hehehe

manzlie said...

salam ainhanny


ye lah..hanis yang order tuh..



wsalm

manzlie said...

salam kak pinat



ye lah cikgu...ku masih cari dan mencari



waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


mekasih atas doa akak tuh...


wsalm

manzlie said...

salam kak as


menjadi kenyataann...?


yooolahhh tuh....hhehehehehheheheheh



wslam

Kak Sidah said...

Salam cl,

Suka hati tgk cl dah ceria semula dan sihat

manzlie said...

salam kak shidah


alhamdulilah..syukur pada allah swt..
mekasih atas doa dari akak tuh...


wsalm

rezeki said...

salam cl

ada satu lagi barang hantaran yg pak itam pesan, belum dapat lagi

7 dulang gigi unta nak buat hantaran meminang puteri tuttttttt heheheh

manzlie said...

salam rezeki


aduhai pak itam...gigi unta elek...tapi gigi badak kan dah ada tuhh di blog pak itam...heheheheh


wsalm

support@safiudin.com said...

Salam CL,

serah barangan hantaran?

eeeh! dulu kata CL punya..
ni dah orang lain punya pulak..

alhamdulillah, syukur amanah yang diberikan telah CL laksanakan dengan sebaiknya.

CL punya bila pulak ni? tentu warga PDKM tak sabar nak tunggu CL punya giliran pulak.. saya setuju angkat tangan sekarang..

saya doakan CL ya.

support@safiudin.com said...

Salam CL,

lupa lah pulak..

hah!, kalau CL punya giliran jangan 'berahsia' pulak ya.

saya doakan CL.

tahniah untuk Kak Ina, Shami2 dan Hayati..