MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 7 July 2010

"TeMpAt Air ZaM ZaM.."

Kawasan paip tempat mengambil air zam zam...
Terletak di luar pintu masuk ke dalam MasjidilHaram..
Posted by Picasa

29 comments:

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah...meskipun CL kat sini..tapi photo2 ini dapat mengubat kerinduan kat Mecca..

PINATBATE said...

salam CL..
foto simpanan tu namanya..hehe..mcm pemain bola simpanan pulak

PINATBATE said...

Wah!line clear lah..! semua sudah tidurr..

MohdArshad said...

SalamCL...ai ada entry Makkah lagi...

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

Cantik angle gambar CL amik tempat air zam zam ni..

banyak kaa ayaq zam zam CL bawak balik M'sia? boleh la kami pakat rasa sorang sikit noo...heheh

VpeaceV

manzlie said...

salam azima

taniahhh


ratu trekk pdkm..

pingat emas..

waslam

manzlie said...

salam cikgu pinat


taniahhh


perakk dan gangsa...

walsam

manzlie said...

salam tn haji arsad


ada...semua the latest photo tau...


wasalam

manzlie said...

salam umi azuddin


air zam zam ada lagi dalam stok ni..


walsam

Aki44 said...
This comment has been removed by the author.
Aki44 said...

Salam CL...
Baru nak berkenalan dah resign pulak. Ingat2 nak terjah CL di KM ramadhan ni.

Aki44 said...

Salam CL. xde jemaah nak amik air ke?
Pas habih gambo simpanan, sape nak lintas langsung dari KM

Ayah Zain said...

salam

alhamdulillah.mudah jemaah untuk menggunakannya

Ayah Zain said...

salam Hj Arshad

mestilah ada. CL sedang merindui MH

rezeki said...

salam cl

yang pak itam pesan 510 tangker tu, mcm mana heheheh

stok kami tak habuis ni

kalau pak itam boleh buat piping dari sana spi ke HC, kan bagus

tetiap hari dpt merasai air zam2 yg penuh kenikmatan dan keberkatan Allah ni

boxhousestudio said...

salam cl

rasa nak order dengan tuan haji arshad air zam zam la..tapi kalau dengan pak itam rezeki siap pili zam zam dalam rumah dia, hebat tuh....gurau ar...

asyeqen said...

Salam,

InsyaAllah, sangat berguna gambar-gambar yang CL siarkan buat kami yang belum pernah kesana.
Mudah-mudahan ia akan menjadikan panduan buat kami.......

rosli said...

Salam CL,

Teruskan bersiaran , semua gambar MH pasti menarik perhatian

YB said...

salam cl,

moga studio PDKM terus bersiaran!!

Ummi Humaira said...

salam CL...

kalu tengok kat tempat cawan tu kosong jer alamat ler , kena cari tempat zam2 lain . he he he

Kak Sidah said...

salam CL,

alhamdulillah, dah siap paip tu, masa akak kat sana sedang dalam pembinaan..Cl rindu lagi yer..

Kak Ina said...

salam CL

Walaupun CL kat Malaysia ni..namun foto-foto kat MH masih dalam simpanan ye..

Teruskan ye..semoga foto-foto kat MH menjadi panduan kepada kepada mereka-mereka yg belum pernah menjejakkan kaki ke MH.

Insyallah satu hari nanti jika diizinkan Allah, kita semua akan berpeluang mengunjungi MH.

mama ju, said...

Salam CL

Kenapa senyap je...ada kat rumah ke? Singgahlah kat rumah mama,mama juga nak ajak kat Kembangan Paradise tu. (dekat je dgn rumah kita)..sedap fish n chip dia....

Marla said...

Salam....
Nice pics....
BHS...kalau nak air zam zam boleh tanya TH Travel di KL...I bought a few from them dua bulan lalu...cost about RM100 something for one...they all bawa balik from their umrah trips, so selalu available...

safiudin said...

Salam CL,

.... ni di rakam sebelum balik kan CL...atau CL ada pasang kamera terus ke sana...

nampak gayanya kami (warga PDKM) masih berpeluang terus menatap gambar-gambar disana lagi..
cayalah CL. terima kasih.

tahniah Azima, Pinatbate dan Hj Arshad.

safiudin said...

Salam CL,

masih terasa minum air zam-zam...

tak puas rasanya walaupun setiap hari minum air zam-zam..

ps: cadang-cadang kalau stok habis nak 'tempah' dengan Tn Hj Arshad....

hilmyiskandar said...

Salam.

alhamdulillah tempat cantik + selesa utk menikmati air zam2.

Amin.

tq.

boxhousestudio said...

salam cl

chop chop chop..nampak Marla tegur BHS ni...

salam Marla...apa khabar?...terima kasih memberi maklumat ya...Alhamdulillah...BHS sangat berbesar hati...senang-senang BHS call ...terima kasih sekali lagi sebab prihatin ...BHS suka...

oo terima kasih cl...hi hi

ness said...

salam cl

kaifa haluka? ana bru blik sna juga...rsa rindu sgt di sana...wlaupun 2 minggu shj...ana teringin nak lihat gambar sekitar muzium arkitek di Makkah...ari tu kami dbenarkan hnya 10 mint...so, x dpt bergambar...klu cl dpt, hrp dpt snap...byk replika menawan ht ana