MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 7 July 2011

" Luggage Lockers..."

Locker untuk kegunaan Jemaah jemaah dari luar kebanayakkan yang datang sendirian ke sini...
Bayaran di kenakan sehari sr5 ke sr10 sehari...
Pernah kah anda menggunakan perhidmatan Luggage Lockers ini..?

15 comments:

mancomjb said...

Salam CL,

Saya fikir jemaah Malaysia tak pakai locker ni sebab semua ada bilik. betul tak??

wasallam.

aza said...

Pernah jugak my hubby tertangkap coz dlm beg ada camera, then polis masjid suruh letak beg dia dalam locker tu.. tp lastly, tak guna pun that facilities, hehe..

smartradz said...

x sbab letak dlm masjid pun x hilang... sebab semua orang yang ada dlm msjd takut nak curi... btul tak

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

belum pernah guna fasiliti ini........dan tak tau pun nak uruskannya.....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

tak pernah guna...tengok2 jer :)

Aki44 said...

Salam CL,

x pernah guna sbb x perlu. Selalunya tak muat di locker, mereka sangkut aje dimana2. Kekadang pihak penguatkuasa akan kutip dan dibuang entak ke mana. Kesian

ainhany said...

salam CL,

ooo satu kemudahan lah yer..
tpi kenapa dikenakan bayaran lagi.???semuga dipermudahkan segala..

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Pernah nampak dan lalui depan tempat luggage tersebut....tetapi tak pernah menggunakannya....kebanyakkannya jemaah bangsa lain yang banyak menggunakan luggage locker utk menyimpan barang....

hilmyiskandar said...

Salam.

Tidak pernah menggunakannya.

Amin.

tq.

Nzie said...

Salam..

tak pernah..pernah lalu depan locker tue jek...tertanya2..sape nak guna..macam mana bayaran....

Betul sy setuju...orang Malaysia tak guna sebab hotel dekat jek...semua tinggal dalam hotel..InsyaAllah selamat...

P/s: CL, mari kita tunjuk bahagian tandas@tempat ambil air sembahyang yang bertingkat2 dan bersih plak tue..

Norbaya said...

salam,dah nak balik baru nampak tempat ni.selalunya bawak jinggit je beg sandang dlm masjid.

dRop Dead GorgEous said...

Alhamdulillah dah siap dah..haritu gi xsiap lagi ;) hope leh guna next time datang situ?

Ismail said...

Salam CL,

Saya tak gunakan loker nie sebab ada bilik dan kalau ke MH pun tak bawa barang

Loker guna bila beli barang banyak sebelum solat dan susah nak bawa simpan kat sini dulu

terima kasih

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

Saya tidak pernah menggunakan 'locker' ni dan saya setuju dengan mancomjb jemaah Malaysia pasti tidak gunakan perkhidmatan tersebut.

Wassalam.

waalllaa! said...

dah siap ke locker ni..aritu tak siap lagi masa saya datang..cepatnya..