MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday 30 November 2008

Dapat Kueh Raya, Jering , Petai and others....





Pada bulan lepas jugak , masa si E F datang dia bawak sekali kueh raya untuk kami di sini...siap dgn maggie, rempah kari and sup..dah lah tu dia bawak cili kering , jering , petai and ikan bilis semua berkilo beb...nak tergelak pun ada masa aku terima semua bungkusan raya ni..teringat dulu masa di kl pada bulan puasa tiap tahun selalu aku hantar bungkusan kueh raya dari pemberian Hotel aku kerja kat Mindef( Kementrian Pertahanan) untuk para perajurit kita di perbatasan..laa ni si E F lak bawak antar kat aku.bukannye sikit tengok lah kat dalam gamabr tu.. ..sampai aku cakap kat dia ..U ni bagi stok untuk setahun ker kat I , dia pun gelak jugak..hehehehehehehe..apa lagi makan sakan lah aku and siap beli dapur lah sebab dah ada peluang masak sendiri....anyway aku berbanyak terima kasih lah kat E F sebab susah payah bawak semua makanan ni...Sukran........

2 comments:

Qasyah said...

kalau byk sgt boleh antar sket kat sini... kekeke

Hajah Zainab bt Abdullah said...

cl sentiasa murah rezeki...