MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 17 November 2008

Hadiah Al Quran/Buku Panduan Haji


Hari ni i am so happy sebab staff saya yang bernama Abu Samah telah menghadiah kan aku dua naskah Alquran siap terjemahan dalam bahasa Malaysia lagi, buku panduan ibadah Haji serta tasbih and tape recorder surah surah alquran ,Sempat lak tu dia duk bungkus cam dalam Hamper hehehehheheh...Dia duk buat suprise kat aku sebab masa minggu lepas ada lah aku tanya kat depa semua camner nak perform Haj...Al maklum lah musim haji ni pun akan tiba so aku gak nak amik kesempatan menunaikan Haji tahun ni..Insyaalah..Abu Samah ni pun duk kalut and contact member dia yang kerja dengan agen2 Haj ni so semalam dia datang mai kat ofis duk letak barang2 tu atas meja aku...besides that dia ada gak bagi aku nota framme khas kata nye untuk aku dari Housekeeping staff...so my ordertaker pun duk terjemah kan lah kat i...so sweet the words.....anyway syukur alahamdulilah ada gak orang yang menghargai titik peluh aku di sini...walaupun aku duk marah and training depa ..depa masih boleh menerima kehadiran aku di sini.....Sukrannnnnnnnnn..(Terima Kasih )

1 comment:

Dhil said...

oklah tu...kita buat baik..insyaAllah akan dibalas baik...