MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 1 April 2011

" JoM IkuT CL PeGi JeDDaH.."

Dah sampai kedai jualan barangan Hotel
" sharving dish' pun ada boleh pilih...
termasuk pingan makanan....
tapi bila time masuk waktu zuhur..kami semua berhenti dan solat di dalam kedai ni....alhamdulilah

22 comments:

Imran Paris said...

Nak ikut CL....tp nantilah ye, Ramashan nanti insyaAllah

Imran Paris said...

CL...mahal ke pinggan mangkuk kat Jeddah tu, byk ke CL borang brg2 kat Jeddah?

Imran Paris said...

As-salam....alamak dah komen ke3 baru bg salam...sorry.

Apa tujuan sebenar En Li ke Kota Jeddah? Selain beli belah ada agenda lain ke?

manzlie said...

salam dato imran Pariss..


cl pegi beli barang barang keperluan hotel....such a amenities toiletries, trolley and houskeeping items...


waslam

rezeki said...

salam cl

dah pegi jeddah, cl terus pi airport, jap lagi bapak sampai dgn flight no. TT449 (tt means Tikar Terbang) hehehe

Aki44 said...

Salam CL.

Seronok shopping di Jeddah nampaknyer. Shopping sakanlah sbb hotel tanggung, yer tak

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

Apa khabar?

Banyak yang nak dibeli tu, untuk keperluan hotel. Alhamdulillah.

Wassalam

rosli said...

CL,

Bestlah dalam kedai ada tmpt solat...tak payah kelam kabut nak cari musola...

che'na said...

Salam CL,

Murah2 ke CL? Mesti angkut naik van/ lori sbb beli borong utk hotel.

Kakzakie said...

Assalamualaikum CL<

Dulu kakak rambang mata melihat handbag murah dan branded kat sini.

CL beli apa?

CM said...

salam


wahhh teringat cikgu suasana ki Idaman Suri dan Hj Ismail Store di langkawi....aduuuhh betul ker boleh ikut ni???

shami2 said...

Salam Cl...

Bestnya bershopping....kirim borong sekali utk akak pinggan mangkuk & sharving dish tu utk buat katering bleh.....heheh

P/s: Kirim tengok ..pun jadilahkan heheheh

pssst cik imran raja pecut n3 ni..tahniah..
ramadhan dan tuko jadi ramashan laakk borong pun dah jadi borang aar...heheh gurau nohh lama dah tak bergurau kat PDKM ni...

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

Mana murah beli kat Makkah dengan kat Jeddah ?

Pernah naik bas pusing2 Makkah.......kebetulan driber orang Indon.....

Ini laluan jauh pak ? katanya......

Ya saya bisa ikuti,bukan apa cuma nak tengok2 sekitar kehidupan orang Makkah.

Biasanya orang pergi saja ke Tanaim dan balik.

Tapi saya nak tengok di luar kota.

Ceritanya panjang.
wassalam.

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Alhamdullilah...dalam bershopping Tuan kedai sediakan tempat untuk bersolat kepada pelanggannya.......

Noor said...

As Salam CL,

memang tabik spring kat depa nie.. bila mai waktu solat terus setop bisnes.. kalulah kat tpt kita pun cam tu kan baik..

psstt, cer tengok dalam kedai tuh.. mangkuk letak kueh raya ada tak??.. kak ngah kirim saploh dozen.. nak tayang kat cm.. he he

opsss, bapak itam.. tak kan naik tikor terbang kot..

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Nak ikut gak pegi shopping...

Suka shopping pinggan camtu...

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

salam CL,

Seronok shopping pinggan ni, macam kat Langkawi. Tapi bab bwk pinggan tu ke jeti yg x sanggup, berat macam batu... hu hu hu.

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Seronok kat sana, banyak kemudahan utk solatkan. Bila masuk waktu solat bisness stop, solat didahulukan...

Wasalam.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah jalan2 rambang mata pulak.

Amin.

tq.

boxhousestudio said...

salam Cik Li

yang mahal tu boleh solat di mana-mana ...yang penting solat...ALLAH...indah indah

semua dalam kedai tu BHS likeeee....nak....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Ops...dah terlewat akak ni...nak ikut gi kedai tu..

MUSLIMAH SEJATI said...

sesuatu yg kita susah nak jumpa kat negara kita...masuk waktu solat...tak kira di mana terus bentang sejadah dan solat...
"Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku, matiku...hanya untuk-Mu ya Allah"