MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 8 April 2011

" TaHLiL UnTuK ArwaH TenGku FeisaL, MoHd Faisal, MoHd Khalil., Mohd Azzudin.......AL FatIHaH...."

nasi beriani Kambing .........
dimasak oleh tukang masak Malaysia..sedappppp
jemaah jemaah yang sudi menghadirkan diri...alhamdulilah
doa sudah mula di bacakan oleh ustaz untuk arwah2 kaum keluarga kita ...ameeennn
ameen...ameenn.....untuk seluruh kaum keluarga kita semua yang telah kembali ke rahmatullah....alfatihah
mejamu selera sesudah bacaan doa...
'orang kuat' PDKM..dato bandar Makkah' TnHaji Arsad
eirin dan mak pun sudi datang..alhamdulilah...

21 comments:

Imran Paris said...

Salam En Li....beruntung arwah kawan2 En Li, dpt seorang sahabat yg sentiasa ingat pd mereka wp mereka telah tiada di dunia. Moga barakah segala2nya, insyaALlah

Imran Paris said...

En Li...teringat kawan2 yg dah pergi lebih awal drpd kita buat kita tertanya2 "bila pula giliran kita"......risau amalan sejemput je :-(

Imran Paris said...

En Li...tertinggal pulak....boleh cite sikit sapa kawan2 En Li tu....apapun Al-Fatehah buat semua yg telah pergi tinggalkan kita.

manzlie said...

salam dato imrannn parisss..


benar tuhhh...amalan saya pun cuma sejemput' jer....mohon allah berkati usaha kita semua dato..insyallah

boleh...
1. Arwah Tengku Feisal tuh suami dr erin yang pernah dtg sini last year...mak dan abah serta erin ada di sini skg..
2. Arwah mohd faisal tuh...anak salah seorang tukang masak di kedai bawah ni..anak en kamal dari JB..
3. Arwah Mohd khalil tuh anak en ameer....boss cl...


wasalam

manzlie said...

salam dato imrann...

tetingaal....


4. Mohd azuddin ...adalah arwah bapa rakan PDKM kita..ummi azzudin


waslam

Imran Paris said...

Iye sy ingat Erin, ingat juga UmiAzzuddin....semua mereka menanti kita di sana....apapun moga roh2 mereka di cucuri rahmat.

manzlie said...

salam dato Imran pariss


ameennnn



wasalm

rezeki said...

AL FATEHAH

hilmyiskandar said...

Salam.

Al Fatihah.

Amin.

tq.

YB said...

salam cl,

untung bersahabat dgn kawan dunia dan kawan akhirat

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Amin amin, saya aminkan doa2 tu

Al Fatihah

Wassalam

Kakzakie said...

Assalamualakikum CL,

Bagus senaraikan nama so bila kita baca bolehkan kita khususan ila ruhi pada nama itu. Syukur alhamdulillah.

Lebih baik kalau ada bin/bintinya sekali.

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Al-Fatehah kepada semua yang telah meninggalkan kita semua......

Mak oi...banyaknya lauk kambing atas nasi.......

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Al-Fatihah untuk para sahabat yang telah dijemput dahulu.

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Semoga segala amal baik kita diterima Allah.

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Bila pulak giliran kita ye...

Wassalam.

maklang said...

terimakaseh banyak cik Li buat khenduri dan tahlil utk arwah Jai..moga dicucuri rahmat dan hidup Cik Li pun dberkati..Amin...

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

Alhamdulillah, syukur biarpun mereka telah pergi, CL tetap mengingati mereka.

Semoga Allah memberkati usaha murni CL.. Amin.

Semoga roh arwah ditempatkan bersama-sama orang beriman dan soleh. Amin.

Wassalam.

Aki44 said...

Salam CL;

Al-Faterhah kpd arwah2, semoga dlm limpah rahmat Illahi. Amiin

Aki44 said...

Salam CL,

Dimana saja kita hadiahkan doa kpd arwah2 terutama sekali di tanah suci, jika ikhlas insyaallah sampai.

Aki44 said...

Salam CL;

Untung mereka ada insan2 mulia menghadiahkan doa.