MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 23 August 2010

" SoLaT AsAr Di BumBunG.."

Permandangan Dataran Kaabah dari atas Bumbung MH
Walau pun panas terik 46c Jemaah tetap melaku kan tawaf..alahmdulilah
sebelum masuk waktu solat asar..subhanallah
Dah lama tak bergambar..so cl amik peluang lagi lah...syukur..
Posted by Picasa

47 comments:

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah...CL telah kembali bersiaran dari MH..

Nampak berseri2 CL bila berada kat sana yer..syukur pada Allah

Wasssalam

CM said...

salam cl

cl berada di lokasi paberett tu,,kaabah nmpk clear..Alhamdulillah..

betul kata azimah cl nmpk berseri dan bersih wajah,,gambaran tenang dan bahagianya rasa dah kembali ke bumi makkah..

manzlie said...

salam azima


taniahhhhh

ratu trekk pdkm.....emas


waslam

manzlie said...

salam cikgu mass


memang peberet tuh tempat cl...heheheheh


wasalm

Ayah Zain said...

salam,

salam ziarah

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Bahagianya tengok CL berlatarkan MH yang agung!
Kalau dapat bersembahyang di MH..di mana saja pun boleh hatta atas bumbung walau dalam kepanasan..
Rindunya pada MH!!

ikan emas said...

Salam Ramadhan,

Subhanallah !
indah dan nikmatnya dapat bersolat di MH ...

Ummi Humaira said...

salam CL...

kembali ceria bila dah berada di bumi barokah yer CL...

manzlie said...

salam ummihumaira..


alahmdulilah...tiada apa yang boleh mengembirakan melainkan bila berada di depannyer...syukur kak


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...


apa khbar..? sihat ker..?


wasalm

manzlie said...

salam nadz..



alhamdulilah....benar cakap akak tuh...


wasalm

manzlie said...

salam ikan emas


alhamdulilah...syukur nikmat yang di beri oleh allah swt...


wasalm

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL,

Alhamdulillah...kembali ceria dapat berada di MH..

manzlie said...

salam hajjah zainab...


alhamdulilah....syukur atas doa dari akak jua...


waslam

rezeki said...

salam cl

pasal panas, tu yg ambik gmbr mata kecik je hehehe

mana spek itam mat bond hehe

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah CL nampak semakin CL.

Amin.

tq.

Ku Din said...

Salam CL,

Seronok tengok CL ceria. Moga penuh dengan semangat baru. Rindu nak berramadan di Mekah suatu masa nanti.

Jaga diri ye CL.

w salam

manzlie said...

salam ku din


mekasih atas ucapan saudara tuh...

syukran


waslam

manzlie said...

salam rezeki


memang panas masa tuh..berpeluh jugak laa...tapi tak terasa sangat tau...



psssttt...spek mata james bond takda laaa...tertinggal di kl...hehhehe


wasalm

manzlie said...

salam hilmy



alhamdulilah...syukur


wasalm

mnasir said...

Salam.


Cantik tali leher

support@safiudin.com said...

Salam CL,

jelesnya lihat CL berposing kat atas tu dan berlatar belakangkan Kaabah....hihihi

lama tak lihat CL,

eemmmmm, muka pun berseri-seri... alhamdulillah, syukur.

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Nampak kepuasan diwajah Cl, dah hilang rindu, selamat menunaikan ibadah..kami sentiasa merindui MH, update selalu yer cl..terubat jugak kerinduan di Baitullah.

Walaupun panas , ia tidak menjadi penghalang untuk mengabdikan diri pada Yang Maha Esa..

Kakzakie said...

Salam CL,

Nampak benar kelegaan di wajah CL bila berada di sana kembali. Panas pun tak pe... yang penting ibadah terus berjalan....

YB said...

salam cl

jarang dapat gambar dr bumbong ni

raihanah said...

Salam azly

semakin rindunya pada makkah bila dapat tengok perkembangan terkini Baitullah

shami2 said...

Salam Cl...

alhamdulillah dah bersiaran kembali...

Tentu berkobar2kan...semangat tika berada disana...

Psssssssst apa khabar lah si Hj samad tu sekarang kan hehehhehe lama narr tak dengar khabar..

azri said...

cik li,
bagai sirih pulang ke gagang...saya juga rindu untuk menatap wajah terbaru MH..terima kasih kerana membawanya untuk saya

Rozali said...

Salam Ramadhan CL

Alhamdulillah
nampak ceria

Wassalam

mior zahid said...

Salam CL. Apa khabar? Saya pun dah lama tak ikut perkembangan sejak CL balik ke Malaysia. Sekarang ni dah balik ke Mekah ke?

Salam Ramadhan Al Mubarak

kakmie said...

Salam cik Li
Salam kenalan juga untuk cl dan warga PDKM

Kakmie orang baru di sini. Sebelum ni jadi silent reader saja.

Dari wajah ceria cl, nampak terubat rindu yang mendalam kat MH.

Sykur Alhamdulillah...

manzlie said...

salam kak mie


selamat dtang ke PDKM dari kami dan keluarga PDKM...


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...



terasa terubat dah kerinduan disini....


waslam

manzlie said...

salam yb...



dari posisi atas bumbung agak luas permandangan di lihat ke dataran kaabah...


waslam

manzlie said...

salam mnasir..


ohh ye ker......tq


waslam

manzlie said...

salam saffiuddin



alhamdulilah....wajah ceria dan bersemangat semula untuk bekerja...syukur



wasalm

manzlie said...

salam kak zakie...


betul tuh....


waslam

manzlie said...

salam raihanah...



insyallah ...nanti adalah algi rezeki akak ke sini jua...



wsalm

manzlie said...

salam rozali



alhamdulilah....senantiasa ceria disni


waslam

manzlie said...

salam azri



syukur ....harap azri seronok menatapnyer...



wasalm

manzlie said...

salam meor zahid



dah hampir seminggu cl disini...


wasalm

manzlie said...

salam shami



banyak kerja yang perlu di uruskan...


psssttt....bangggg samad.....dia sihat ajerrr....


wasalm

KaklongWiduri said...

Salam CL
pose nampak macam sama,lepas rindu la tu ya...Syukur dapat ke sana semula.

manzlie said...

salam kaklong widuri..


alhamdulilah....semuanyer dng izinnyer kak...syukur kita


waslam

Suraya Hj. Ali said...

Salam CL...ceria nyer wajah..
pasti rindu pada MH dah terubat
Selamat berbuka CL

manzlie said...

salam suraya...


alahmdulilah....terimakasih atas ucapan mu...


wsalm

rosli said...

Salam CL,

Masih handsome dan yg best Kaabah di belakang tu