MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 19 August 2010

" AL Jewar Royal Orchid , CL datangggg..."

Datin LIna dan kak shidah pun ada di KLIA
Jutaan terimaksih pada anda semua yang sudi menghatar cl tadi di KLIA...
Semoga kita bertemu nanti di KL semula..insyallah...
Posted by Picasa

46 comments:

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Selamat berangkat..

PINATBATE said...

Selamat berangkat CL
semuga selamat sampai

Rozali said...

Salam Ramadhan CL

Moga Allah permudahkan segala urusan CL untuk dunia dan Akhirat

selamat menjalankan tugas

Wassalam

MUHAMMAD SAIFUL ZAMAN said...

Alhamdulillah... CL akan kembali ke TM & menyambung tugas semula (di hotel baru & di PDKM)... semoga segala urusan dipermudahkan & diberkati Allah SWT... Ahlan wasahlan CL...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Selamat Berangkat CL. Selamat bertugas di Al-Jewar Royale Orchid.Semoga ceria dan bahagia di Makkatul al-Mukarramah.

Kakzakie said...

Salam ramadhan CL,

Tunggu punya tunggu masa dah tiba. Maka kembalilah Sang Arjuna PDKM kembali ke perantauan. Doa kakak sentiasa mengiringi semoga kembali berjuang di medan pertempuran yang penuh ranjau nan berliku.

Insya-Allah akan dipermudahkan segalanya.

MANMIDLE said...

salam ramadhan,

selamat bertugas

sentiasa ikut blog ini cuma jarang komen,

pasti ketemuan jua suatu masa nanti.

PAK NGAH MAN said...

salam, semoga selamat dalam perjalanan ke makkah.

ainhany said...

salam CL

Semuga selamat sampai
Selamat bertugas
dan selamat kembali bersiaran dari MH
ohh rindunya live from HM

kak su said...

Salam CL

Selamat meneruskan perjuangan dalam hidup ini...

Semuga kita semua sentiasa dirahmati Allah di dunia dan di akhirat sana...Amin.

Wslm.

CM said...

salam CL

doa saya selamat dalam perjalanan dan kuat menjalani ibadah puasa untuk hari ni selama 19jam..jaga diri dan semoga kita bertemu lagi,,,thanks for everything,,

rozaini said...

Salam cl,

Selamat bertugas di tempat baru, dan semoga Allah permudahkan segalanya.......

rezeki said...

salam cl

jangan lupa perjanjian kita tau hehehehehehehhe

moga sentiasa dlm kerahmatan dan perlindungan Allah

PINATBATE said...

tempat baru yer CL

Ayah Zain said...

salam CL,

adussss, x habaq nak berangkat yer. Sampai hati dia tuh

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah selamat semuanya.

Amin.

tq.

Atikah said...

Salam cl...

semoga selamat tiba di kota makkah...

mama ju, said...

assalammualaikum

satu 2 hari ni byk betul yg mama tertinggal..oh rupa2nya CL dah terbang...selamat sampai ke mekah kembali.ada rezeki kita jumpa lagi.

rosli said...

salam CL,


semoga selamat sampai ke Makkah dan selamat bertugas ditmpt bru.Doakan saya sekeluarga dan semua pembaca dan peminat setia PDKM. Amin

Suraya Hj. Ali said...

Salam CL

selamat berangkat..cantik wajah baru PDKM

Kak Sidah said...

Salam CL,

Selamat Jalan dan semoga perjalanan dan segala urusan di permudahkan Allah..akak ucapkan selamat bertugas ditempat baru dan diberkati sepanjang kehidupan Cl diperantauan..semoga cl selalu mendoakan kami diPDKM bila mengadap Kaabah.

Harap cl bersabar kerana puasa panjang ari ni..dan selamat berbuka.Jaga diri yer cl,..dan semoga berjumpa lagi..insyaallah.

NGINAP SRENGENGE said...

Salam CL,

Tak sempat nak bagitau kat Ihsan.........lagi pun dia ngajar petang harini.

Semoga selamat dalam perjalanan.....muda2an mendapat apa yang kita kejari untuk sampai ke akhirat.

Salam rindu mak dan ayah.

Wishing you all the best.

Shida said...

Salam CL ..
May Allah bless u always...

SUHAIMI said...

salam CL......

Selamat berangkat.....semoga selamat sampai

mokhtar said...

Selamat berjumpa kembali dengan apa yang CL rindukan.... selamat bertugas semuga sentiasa cemerlang dan di dalam peliharaan Allah selalu

Azima said...

Salam CL,

Selamat berangkat..semoga selamat sampai..

Didoakan semoga Allah mempermudahkan segala urusan CL..dan selamat bertugas di Al Jewar Royal Orchid.

May Allah bless U..TCare

Wassalam

malek said...

Salam CL

Selamat memulakan tugas di tempat baru. Blog PDKM pun nampak baru.

Chik Att said...

Selamat CL.....

support@safiudin.com said...

Salam CL,

eeehhh! dah nak berangkat ke sana (Makkah)... alhamdulillah, syukur.. dapatlah kami warga PDKM berita terkini (lintas langsung) dari sana nanti..

oooo, dah tukar tempat kerja ya...
dan tukar template blog ni.. (template ni nampak segar, teratur dan ceria...hihihihi)

sampai ketemu lagi berita dari sana..

ps: semoga dipermudahkan segala urusan...amin.

CM said...

salam

dahpun selamat sampai Alhamdulillah,,,take ur rest CL yarr...

mfisma said...

Selamat Sampai CL..doakan kami semua,,

YB said...

salam cl,
semoga berjumpa lagi ditempat baru pula...selamat berpuasa

Kembara Umrah said...

Salam

semoga berjaya dunia dan akhirat
selamat kembali bertugas dan beribadat...

shami2 said...

Salam Cl..

Selamat kembali betugas.....dan menceriakan PDKM..dengan lebih mantap lagi....

Rindu sangat dengan siaran lansung
serta gambar2 dari studio PDKM....terkini...
Selamat berjaya....
Doa shami semoga segalanya Allah permudahkan buat CL....
Jangan lupa doakan kami semua dari sana ...dan tautan ukhwah sesama kita berkekalan..dalam redhaNya

shami2 said...

Salam CL..

Psssst syim...va va.,.va tahniah ratu trekk kembali daaa

knowcha said...

Salam,

Selamat memulakan tugas di tempat baru..alhamdulilah dapat lagi kami menatap corat coret dari Masjidil Haram....

Tahniah juga atas wajah baru PDKM..sangat menyenangkan...

Keep it up..CL!

kak seha

che'na said...

Salam CL,

Selamat kembali ke tanah suci dan selamat bertugas di Al Jewar Orchid. Dah selamat sampai ke! Semoga semuanya dipermudahkan. x sabar tunggu lintaslangsung dari Al Jewar plak!

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Rehat secukupnya..baru mulakan tugas, mesti dah terlepas rindu kat Baitullah kan..sekarang kami pulak rindu nak kesana doakan kami yer cl...banyak2..sunyi cl dah takde kat Malaysia.

MeiWaZZ said...

Salam CL. Dengar kate pokok kurma madinah boleh hidup kat malaysia. em ada ke benihnya dijual CL?? rasa macam nak tanam pulak. tentu seronok!!

S said...

salam,

smoga selamat dan sihat hendaknya.

99taste said...

salam..moga selamat ye..alhamdulillah....doakan kami sekeluarga akan ke sana juga...amiin

Ummi Humaira said...

salam CL...

selamat bertugas dan selamat menceriakan kembali PDKM dr tanah suci..

Nekwan said...

salam CL, dan seluruh warga PDKM.

betul la tu ayah zain, depa balik tak bagi tau pun.. saaampai nyee hattiii...

cammane pun.. selamat menjalani tugas baru dengan harapan dan wajah baru.

arrr.. bukak hotel baru... jangan sampai lupa jaga kesihatan, ubat MESTI makan, sbb badan tu nak pakai lama agik! o.k?

doa nekwan, smoga Allah permudahkan segala urusan mu dan segala limpahan rahmat yang dikurniakan keatasmu berkekalan dan bertambah-tambah lagi. Amim!

Che'gu Mimah said...

salam CL..

selamat bertugas ditempat baru...semoga dipermudahkan segalanyer

tak sabo nak tau berita terkini dr Makkah...

boxhousestudio said...

Salam Cl

betul kata cl, moga dapat bertemu di lain kali di tanah air..Insha ALLAH...kita gather ramai-ramai eik..

oleh itu...wah..ha ha..selamat menjalan kan tugas di hotel yang baru di bumi ambia, salam ramadhan di tanah suci ...ALLAH...hebat sungguh pengalaman hidup CL ni la..

salam ukuhwah
BHS...

Aki44 said...

Salam CL..

Slmt pulang ke KM yg penuh barakah n semoga tugas baru d Al Jewar Royal Orchid membuka lebih banyak peluang buat CL, insyaAllah