MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 23 August 2010

" BerBuKa di SuRau HoTeL.."

Menunggu masuk waktu berbuka....
Baru lepas 'berbuka'...alahmdulilah
CL cuma 'Berbuka" kurma 8 biji dan air zam zam 2 gelas..serta roti kek bulat tuh....alhamdulilah syukur nikmat di beri oleh NYER
Pas 5 minit kena kemas cepat cepat...sebelum azan kedua berkumandang lintas langsung dari Masjidil Haram...
Posted by Picasa

34 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL

shami2 said...

Salam CL..

Alhamdulillah berbuka ala kadar..lepas tu solat...

rosie_cm said...

Salam CL
Alhamdullilah...syukur

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Alhamdulillah...saat berbuka di Haram masih terasa hingga kini...ingin ke sana lagi..

Rozali said...

salam CL

dalam hotel pun ada budak2 ye

wassalam

Kakzakie said...

Salam CL,

Episod baru dah bermula. Hotel baru makan masih malu-malu. Lama-lama nanti hmmm.... chicken mandey ditunjuk pulak....

PINATBATE said...

Selamat berbuka CL..

JSR said...

Salam CL, alhamdulillah, dah start kerja.....moga sihat2 selalu. Moga terus menghantar khabar2 dari MH untok kami di sini. Wasalam

Che'gu Mimah said...

salam

seronok dgr cerita dr sana...salam Ramadhan & moga dipermudahkan segala ibadah di Makkah...

Zalina said...

Salam hj
Saya selalu mengikuti blog hj (secara senyap2). Setiap kali membuka blog hj saya amat berharap akan dapat membaca berita2 dari tanah suci - melepas rindu dihati. Alhamdullillah nampaknya sekarang khabar dari sana sudah rancak semula...jazakallah

rozaini said...

Salam cl,

alhamdulilah dan syukur di atas kurniaanya.....


pssst: time kasih da siarkan lagu intro yang byk menggamit nostalgia di PDKM.....

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Alhamdulillah..buka dgn kurma dan air zamzam, berkat air zamzam tu..
Kat M'sia macam2 kan..takde lah lagi masak lemak ke , sambal ker yer..Cl.

Azima said...

Salam CL,

Alhamdulillah...syukur dengan rezeki yg dikurniakanNya..

Selamat Berpuasa di Tanah Haram...

Wassalam

manzlie said...

salam rozali...



wasalam...apa khabar saudara..?



wasalm

manzlie said...

salam shami2...



alhamdulilah...syukur dng rezekinyer...


wasalm

manzlie said...

salam rosie_cm



syukur...masih berpeluang menikmati makanan disni...



waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


alhamdulilah....doa cl moga akak akan sampai lagi ke sini....insyallah


wasalm

manzlie said...

salam kak zakie...



masih busyyy nii....tunguuuuuu


wasalm

manzlie said...

salam zalina...


moga saudari akan terus terhibur dng paparan paparan yang akan dtg nanti...insyallah


waslam

manzlie said...

salam kak shidah



alhamdulilah....sambal bilis akak ada lagi dalm simpanan


waslam

YB said...

salam cl

meriah juga walaupun kat surau

manzlie said...

salam rozaini


harap suadari senantiasa terhibur....



waslam

manzlie said...

salam rozali


ada .....baby pun ada jugakkkk


waslam

manzlie said...

salam jsr...



insyallah...akan cuba paparkan yang terbaikkkk



waslam

manzlie said...

salam kak pinat



selamat berpuasa akak....salam syang pada baby irfan...



waslam

manzlie said...

salam chegu mimah..



alhamdulilah....amennnnn



syukur...

manzlie said...

salam azima



syukur....dan selamat berpuasa jua pada azima sekeluarga



wslam

manzlie said...

salam yb...


meriah walaupun di mana mana...asalkan masih di tanah haram...syukur yb..



waslam

che'na said...

Salam CL,

Seronoknya berbuka puasa beramai-ramai mcm tu.

manzlie said...

salam che na


memang seronok....nanti join cl tauuu...hehehheh


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah nikmat berbuka beramai2 tambahan pula di Bumi Barakah.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy


alhamdulilah....


syukur..nikmat yang di berii di bumi bertuah niii


waslam

rezeki said...

salam cl

syukur, alhamdulillah

Aki44 said...

Salam CL

Alangkah baiknya jika suasana berpuasa n berbuka d Mesia macam di KM/MH. Tempat kita kebanyakkan mesjid x ramai jemaah yg berbuka/solat maghrib, mereka datang utk isya' n terawih jer.