MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 25 March 2011

" JeMaaH OraNg KuRaNg UpaYa BeRDoa.."

mereke duduk di kerusi roda sambil berdoa dan mengaji....
sambil mengadap kaabah....alhamdulilah
kebanyakannyer dari jemaah Turki.....
Posted by Picasa

25 comments:

Ku Din said...

Salam CL,

Alhamdulillah waktu-waktu begini memang lorong untuk orang kurang upaya penuh dan sesak kerana terpaksa memberhentikan kerusi roda supaya memberikan laluan mereka.

Aki44 said...

Salah CL,

Semoga segala yg dipohon diterima Allah. Amiiin.

rezeki said...

salam cl

rasanya jemaah turki ramai dah , mrk ni ramai yg dah berumur

rezeki said...

bapak pun org turki juga , turkistan

Imran Paris said...

Salam En Li....bila tgk paparan ni segan sendiri, diri yg sihat sempurna ni kkdg terlupa menadah tgn berdoa kpdNya

Syukran wassalam :-)

YB said...

salam cl,

moga doa dimakbulkan Allah

Kakzakie said...

Assalamualaikum CL,

Doa OKU lebih telus dan mudah diterima.

Sayunya melihat paparan CL....

kak su said...

Assalammualaikum CL

Alhamdulillah...

Subhanallah ... Akak kagum dgn kehadiran mereka yg kebanyakan berumur lebih 60 tahun. Pernah satu hari tu akak urut kaki dan badan seorg hamba allah dr Turki kot. Bukan main suka dia. Hee..hee..hee....macam tukang urut profesional...tapi yg penting kita sama2 berkongsi bebanan yg ditanggungnya. Seronok berada dikalangan mereka... Alhamdulillah.

Wslm.

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Melihat kepada gambar tersebut sayu rasanya hati oleh kerana jemaah yang kurang upaya pun masih bersemangat untuk beribadah di MH & semuga doa yang dipohon di makbulkan ALLAH...saya berharap dengan ini ALLAH bukalah hati kepada orang-orang yang sihat (terutamanya saudara-saudaraku)untuk mengunjungi dan beribadah di MH....

rosli said...

CL,

Best....boleh doa di mana saja....paling best berdoa depan Kaabah....rindu sgt....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL,

Rindunyerrrr...!!

SNA said...

Alhamdullillah, sekarang ini banyak kemudahan yang disediakan untuk tetamu ALLAH yang kurang upaya untuk memudahkan mereka beribadah.Semoga sauadara-saudara yang berada di sana tidak keberatan membantu mereka jika bantuan anda diperlukan. Hari ini kita tolong orang, hari esuk orang tolong kita, Insyaallah.

manzlie said...

salam kudin...


alhamdulilah...tempat mereka disitu agaknyer


waslam

manzlie said...

salam aki44

alhamdulilah...ameennnn..moga di perkenankan olehNyer..


waslam

manzlie said...

salam pak rejeki...


memang ramai mereka di sini kebanyakannyer dan berumur gakk


waslam

manzlie said...

salam yb



amennn


wasalm

manzlie said...

salam dato imran parissss



terasa insaf kan diri ini...


wasalm

manzlie said...

salam kak su



cl pun sama kak..kagum dengan merekaa..


waslam

manzlie said...

salam kak zakie...


memeng sayu kak...rasa di hati ini jua..


waslam

manzlie said...

salam pesona


memng sungguh menyentuh perasaan kita


waslam

manzlie said...

salam sna


benar tuhh...


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab



ramai yang rinduuuu kesiniii


waslam

manzlie said...

salam rosli


alhamdullah...dimana mana pun boleh kannn


waslam

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Semoga doa mereka dimakbulkan Allah,

Semoga doa kita juga dimakbulkan Allah...

Wassalam.

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

Alhamdulillah, syukur.

dekat dihati.

Wassalam.