MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 17 December 2010

" k A A B A H..."

dataran Kaabah..
Subhanallah
Posted by Picasa

28 comments:

KaklongWiduri said...

Salam CL...rasa nak berlari2 ke Hajar aswad tu ....nak cium puas2...kosongggggg....nak dok lama2 kat hijir Ismail berdoa..solat

KaklongWiduri said...

Cl..kaklong sedang menyulam impian nak menunaikan umrah ni....kalau ada perancangan nak pergi together2 sahabat PDKM uar2kan la awal..mudah mai menabung dari sekarang..Amin moga di permudahkan dan di murahkan rezeki kami.

Jasmin Flower said...

salam?

masha allah...lengang.....beruntungnya mereka yg berada di mekah sekarang....byk peluang boleh dikejar....

My Life said...

salam

subhanallah

rezeki said...

salam cl

alhmadulillah
allahukhbar

tatapan paling indah
rindu nak ke sana

rezeki said...

alhamdulillah

manzlie said...

salam kaklong widuri


insallah nanti cl bagitau yeer


waslam

manzlie said...

salam jasmin flower


aalhamdulilah...lengang skg nii


waslam

manzlie said...

salam rezeki


alhamdulilah



waslam

manzlie said...

saLAM my life


alaahamdulilah


wasalm

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

Kiblat kita semua.
Cukup rindu nak mendekatinya.

Doakan semua sahabat PdKM mendapat kasihsayang Allah.

Wassalam.

Aki44 said...

Salam CL,

Bertuah dapat berada di MH tika begini. Cukup selesa dan tenang.

Laalaa said...

Salam CL,

Tenang & damai sangat. Memang nampak senang nk cium Hajar aswad. Teringat pengalaman sya, dapat jugak menciumnye, walaupun sekejap. bersyukur sangat-2

support@safiudin.com said...

Salam CL...

tenang, damai dan indah pemandangan di Dataran ini..

dekat dihati..

Kakzakie said...

Salam CL,

Macam disusun-susun jemaahnya. Cantik yang mengundang rasa syahdu dan rindu....

Kak Sidah said...

salam CL,

Lapangnya depan Kaabah sekarang..rasa macam nak terbang kesana..tapi kita tak boleh melakukannya kan..semua perlu dirancang..kadang kadang yg dirancang belum pasti juga..kita merancang Allah menentukan..segala nya adalah urusan Yang Maha Besar...harap2 dapat kesana lagi

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah mudahnya pergerakan.

Amin.

tq.

min said...

Salam CL...

Ya Allah...tak sabar sggh rasanya nk kesana...Indahnya KAABAH...tenang dan damai pemandangannya...Allahuakbar

Ku Din said...

Salam CL,

kalau la peluang ni ada di depan mata, tidak akan saya lepaskan...

min said...

Salam CL....

Tak sabar betul rasanya hati nk kesana....Indah sungguh KAABAH...tenang dan damai beruntung jemaah yg masih disana dpt mengucup Hajarulaswad tak perlu berebut2...ALLAHUAKHBAR

YB said...

salam cl,

siapa lah jemaah yg bertuah solat kat hajarul aswad tu?

hjmins said...

Salam cL,

Kenapayer.. dataran depan Hajaratul Aswad dan Hijir Ismail dikosongkan oleh jemaah???

rosli said...

Salam CL,

Y Allah, bestnya.....jemaah sikit sgt....kat Hajarul Aswad pun kosong....semua tengah solat....

Jom kakLong Widuri....ramai2 geng PDKM ke sana.....tp saya sedang menabung nak gi buat haji dulu....masih menunggu ni...

Chik Att said...

Salam CL .....
kenapa sebelah rukun hajarul aswad ngan rukun Yamani tu kosong ....

CM said...

salam

cm doa cl sentiasa dpt solat di seat A insyallah,,,

Umi Azuddin said...

Salaam CL,

MasyaAllah lapangnya dataran Kaabah... gambar ini akan saya jadikan motivasi untuk bekerja keras menabung agar dapat menjadi tetamuNya lagi, dan lagi..semoga menjadi kenyataan. Amin.
CL tolong doakan sama ye. TQ. :)

Awien Heritage said...

Salam CL

sy salah seorang menyimpan hasrat untuk ke sana...insyallah..CL doakan sy supaya boleh menjadi salah seorang tetamu ALLAH yer....

KaklongWiduri said...

Salam CL & En Rosli..
Pun sedang menabung nak tunaikan haji kali ke 2 ,telah di jadualkan pada tahun 2030...lambat nya kan...menabung la buat umrah sekali..