MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 16 December 2010

" JaM...JaM...JaM....."

sebelum masuk waktu mahgrib...
kul berapa sekaranggggg.....
subhanallah...canteekkk kann
permandangan dari Masjidil Haram.....
Posted by Picasa

31 comments:

support@safiudin.com said...

salam CL,

cantik, indah dan menawan hati..

terasa dekat dihati..

jam, jam....jam..

PINATBATE said...

Subhanallah..cantik sungguh..

CM said...

salam

senangg nk tengok jam dah,,berguna sangat pada mereka yg takda jam..

hmmm kt Melaka pun ada jam besar tapi tak tinggi,,org melaka panggil jam merah..org melaka kan yg jadi tecnician pasang jam ni???

malek said...

Salam CL

Nak tanya betul ke jam tu akan bertukar warna apabila masuk waktu solat?

Aki44 said...

Salam CL,

Dah siap keseluruhannya (4 muka jam)ker jam nih.

Memang cantik dan menarik. Menara jam tertinggi dan terbesar di bumi nih setakat nih.

manzlie said...

salam saffiudin



alhamdulilah...indah dan menawan


waslam

manzlie said...

salam cikgu pinat


memang canteek kan


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


15 orang mesia yang skesemuanyer daari melaka yang pasang jam ni..benar tuh cikguuu


waslam

manzlie said...

salam malekk


takdalah...cuma malam jam ni akan berwarna hijau tuhhh


waslam

manzlie said...

salam aki44


alahmdulilah...canteekk indah dan menawan kan...paling tinggi menara jam ni skg didunia


waslam

Aki44 said...

Salam CL,

Disiang hari muka jam warna putih dan jarum (tangan)dan penanda waktu berwarna hitam. Bila malam muka jam bertukar hijau dan jarum serta penanda waktu bertukar putih. Tul tak, CL.

manzlie said...

salam aki44


betullllllll



waslam

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

Mainan kanak2 dulu.

Pukul berapa pak harimau ?
.....
.....
.....

Aku lapar.

Kak Sidah said...

salam Cl,

Tinggi nya...

Kakzakie said...

Salam CL,

Masa kakak pergi jam tu tak ada lagi. Dah semakin cantik sekarang.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

hari tu knab sempat jugak bergambar berlatar belakangkan jam itu...

rozaini said...

salam cl,
thanks dgn n3 nih....
cantikkkk

Ninniey said...

salam CL

view menara jam nilah yg sy tgk ari2 dr bilik 1304 hotel athieb mawaddah...

walaupn bru je blk dr kota makkah awal dec, ati dh x keruan nk jejakkan kaki semula kat sana...ya allah rindu bangettttt...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dari jauh dah nampak tanda waktu + indah + cantik.

Amin.

tq.

rosli said...

Salam CL,

Jam ni mmg best, gah dan unik dan paling best anak Malaysia yang pasang

hjmins said...

Salam CL,

Jam ini pernah dicadang sbg rujukan standard dunia bagi mengantikan standard GMT krn ia terletak dalam zon bebas magnet..

Kosnyer RM 2.56 billion!!!

manzlie said...

salam hji mins...


many thanks for the info...


waslam

manzlie said...

salam ayahanda''




so sweet...cl pernah main game tuh...hehheeh..nostalgia la ayah


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab

wahhh ye ker pernah bergambar camtuhh


waslam

manzlie said...

salam kak zakie


skg dah siapa dah semua tuhhhh


waslam

manzlie said...

salam rosli


memang bangga di pasang oleh anak malaysia...dari melaka...


wslam

manzlie said...

salam rozaini



sungguh canteeekkkk


waslam

manzlie said...

salam hilmy



sungguh indah dan canteekkk


waslam

manzlie said...

salam kak shidahhh


sungguhhh tingggi kak


waslam

manzlie said...

salam niniey


nostalgiakan....memang sweet memories bila teringat kembali


wasalm

Musa b Mohd Yusuf said...

Salam CL,

masih lagi terbayang