MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 22 September 2010

: DePaN PiNtU KaaBaH..."

CL berada di depan Pintu Kaabah....alhamdulilah
Ramai jemaah berebut rebut untuk berdoa di depan Pintu KAABAH..
Posted by Picasa

28 comments:

kak su said...

Salam CL

Alhamdulilllah

Wslm

shami2 said...

Salam Cl..

Alhamdulillah...

Baru 3 hari masuk PDKM...baca & tgok gambar jer tak komen...heheh

Jangan lupa doakan kami semua dari sana.....yer..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Kak Sidah said...

Salam CL,

Doa yang mujarab depan pintu kaabah...Cl untungkan dan bertuah dapat berdoa hari2 kat sini...Alhamdulillah

rezeki said...

salam cl

paling best kalau dapat berpaut di jenang multazam, rasa sejuk dan dingin sambil dada kita melekap di situ dan berdoa dgn sepenuh jiwa dan raga , tapi tak pernah nampak jemaah wanita berpeluang berbuat begitu

support@safiudin.com said...

Salam CL,

terima kasih kerana masih update PDKM walaupun berada di sini.

indah dan tenang... biarpun nampak jemaah berebut2.

ps: eeemmmm, dah sampai Mesia rupanya ya..

pss: alhamdulillah, syukur..

Abu Uwais said...

salam CL,

Kami pun selalu gak dok depan pintu kaabah. Tapi pintu kaabah kami dok dalam frame, hehehe...

Ku Din said...

Salam CL,

Apa khabar CL, lama menyepi? kemana menghilang? Antara pintu kaabah dan juga hajar aswad itulah multazam... rindu banget....

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Alhamdulillah..
Sy pernah tertolak ke depan pintu itu dek kerana berhimpit-himpit untuk mencium Hajar-Aswad..
Syukur, walau masa itu tidak berjaya mencium Hajar-Aswad namun berjaya bermunajat di Multazam..Alhamdulillah
Rindu dan ingin ke sana lagi..

Ku Din said...

Salam CL,

Memang tidak jemu2 memandang ke arah kaabah, tak kira sudut mana pun. Tapi ada pengalaman bertawaf kebetulan ketika itu dalam kaabah sedang dibersihkan, jadi nampak sedikit dalam kaabah.

Ku Din said...

Salam CL,

Biaanya kalau nak cium hajar aswad, saya beratur panjang dari sudut yamani lagi, bersabar sambil berselawat...

مسافر_اسلام said...

Salam CL...allhamdullah...Allah punya kuasa. Manusia hanya merancang.

mior zahid said...

Salam CL

Untungnya kalau dpt hari2 berdoa di hadapan pintu kaabah.
Sunyi sepi je CL. Ada di mane ye.

YB said...

salam cl

makbul doa kat situ, tolong doakan agar selamat dunia dan akhirat.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah tempat yg paling mustajab utk doa dimakbulkan, Mudah2an..... dgn keizinanNya.

Amin.

tq.

magn said...

CL

inshallah hujung bulan dec,saya dan keluarga sana,bolehke saya contact tuan semasa di sana,teringin benar nak tengok view dari tingkap bilik tuan.boleh ke?

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL ,
Tempat mustajab berdoa.
Wassalam.

KAMATO said...

Salam CL, doa2kan la juga untuk kami

rosli said...

Salam CL,

Depan pintu Kaabah ni tak pernah sunyi, mmg ramai yang cari peluang berdoa depan Pintu Kaabah ni. Moga dapat peluang lagi berdoa di sini. Amin.

Ku Din said...

Salam CL,

Ramai yang bergayut di jenang pintu kaabah... bukannya berdoa...

aidil said...

AWALUDDIN WAL MAKRIFAT...PERTAMANYA KENALLAH DULU SIFAT...PANDANG YG SATU PADA YG BYK, PANDANG YG BYK PADA YG SATU...WSLAM...

Kakzakie said...

Salam CL,

Melihat mereka yang bertuah mendapat peluang di pintu Kaabah terasa sayunya hati.... Moga ada terselit dicelah-celah doa itu untuk kebaikan kita bersama.

Mazuki said...

Assalamualaikum CL,

Insyallah ,doakan kami agar diketemukan lagi di mekah

Aki44 said...

Salam Cl....

Masih di Mesia ke, kekawan di KM dok tunggu2 bila CL nak balik. Dulu balik hampir sebulan, kali ni lama jugak ke.

myself said...

Salam CL..

syukur alhamdulillah .. x semua org berkesempatan & ada peluang mcm CL.. doakan kami semua juga ya..

t/kasih CL

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Rindu giler ni...

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Selamat Hari Raya

Maaf Zahir Batin buat semua warga PDKM...

Wassalam.

Rahmat Ilahi said...

Dapat tengok gambar pintu pun jadilah...

Syukran CL...

Wassalam.

boxhousestudio said...

Salam Cl

sedang nak meraih pahala ni...menatap Kaabah yang sentiasa meruntun hati

syukran Cl...mmm...