MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 9 September 2010

" DaPaT BunGkuSaN RaYa.."

CL dapt sambal bilis yang di masak oleh Hajjah Norshidah dan hadiah Butang Baju raya serta Kad Ucapan Hari raya.....Jutaan terimaksih kak...
Bang Jamil dapat hadiah kuih raya, rendang daging dari Cik Tipah/cm/cikgu mas...aikk mana dia balang kuih cik Senah dan rohani..?hehhehehe..Jutaan terimakasih cikguuuu
Posted by Picasa

23 comments:

NGINAP SRENGENGE said...

paversSalam CL,

SELAMAT EIDILFITRI

rupa2nya dah setahun berlalu.

Salam kasih dari emak/ayah.

NGINAP SRENGENGE said...

Kiranya bloggers dari Yanbo datang,kirim salam dari ayah/mak.

Teringat kak 2 0rang cucu tu.

Ada ketupat tak tahun ni.

Merindui Eidilfitri di Makkah.

Doakan sihat walafiat.

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, tentu meriah esok di sana, suasana pagi raya di sana dgn sini tak sama, yang sama cuma semngat kita sebagai seorang islam yang merayakan kemenangan selepas sebulan berpuasa melawan hawa nafsu

khairol azwar hj mazin said...

Assalamualaikum cl & semua warga PDKM

Salam Aidilfitri untuk semua. Maaf Zahir dan Batin

NGINAP SRENGENGE said...

Salam CL
Salam Abang Samad.

Semoga diredhoi Allah segalanya.

manzlie said...

salam ayahanda


anakanda masih teringat dan terbayang bayang masa setahun lalu...ayah dan mak datang beraya dng cl...

sungguh nostalgia....

takda pun berita dari mereka...?


waslam

manzlie said...

salam rezeki


alahmdulilah....Kami sudah tentua meriah meraikan kemenangan berpuasa menahan nafsu dan segalanyer..


syukur


wasalm

manzlie said...

salam kahirol anuar..


selamat hari raya....aidil fitri..


wasalm

manzlie said...

salam ayahanda



ameennn ....dah

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI...


WASALM

CM said...

salam


ada tuu abg jamil jgn risauuu,,,esook sampai kot lemang dr cik ani,,,dodol dr cik senah,,,tu sibukk tu buat juadah..

selamat hari raya cl,,bungkusan buat penganti diri wp pun tak sama tapi dpt jugak tempias suasana raya pas sebulan berpuasa...moga cl gembira dan sihat sejahtera di sana,insyaallah

manzlie said...

SALAM CIKGU MAS...


mekasih atas bungkusan yang di beri...doa cl ..moga allah swt memberkati cikgu sekeluarga..insyallah


waslam

CM said...

salam


aduhaii camner tu,ada rendang tok,ada rendang nenek,ada rendang mak,,,nasi himpit nyer ada satu jerr ker???hihihihi,,makan dgn roti lah...

rezeki said...

salam cl

nanti pak itam buat open house buat cl nanti, kalau jadi turun ,boleh turun reramai dgn cik tipah , cik senah and the gang

mak itam masakkan juadah yg sama mcm 1 syawal nanti heheheh

kalau lagi special masak sekali rendang asam pedas, boleh ke heheheheheh

Kak Sidah said...

Salam CL,

Salam Eidulfitri..semoga gembira di pagi raya..nanti pakai yer takde apa yg nak dikirim teringat pulak kat butang tu..harap2 Cl suka..akak mohon maaf zahir dan batin jika ada keterlanjuran kata dan perilaku yg tak disenangi disepanjang perkenalan kita..maaf takde rendang yg dikirim ..

Ayah Zain said...

salam CL,

az mengucapkan selamat hari raya MZB.
Nanti kul 3.00 baru nak gerak balik kg. Konvoi dua kereta. Satu kereta wp MPV udah tak muat lagi hehehh.

Doakan az dan keluarga selamat sampai yer.

manzlie said...

salam cikgu mas


semuanyer ada...syukurr...


waslam

manzlie said...

salam pak rezeki


alahmdulilah....boleh nanti cl turun kota tinggi yahh...get readyy


wasalm

manzlie said...

salam kak shidahh


alahmdulilah...mengingati cl pun sudah memadai kak...apa tah algi dng barang baranmg tuhh..sungguh terharu cl...jutaan terimaksih kak..


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...


cl doakan moga ayah zain selamt sampai ke destinasi yang di tuju..insyallah


wasalm

support@safiudin.com said...

Salam CL,

walaupun jauh, CL tetap di kenang oleh warga PDKM...

hebat, tahniah buat Kak Sidah yang mengirimkan kuih, kad raya dan butang baju melayu buat CL....

ps: 'balang' tu kena pulang kan balik CL, untuk hantar kuih raya tahun depan....hihihihi.

Ku Din said...

Salam CL,

Wah, bestnya dapat bungkusan.... Salam Aidilfitri daripada saya untuk CL dan warga PKDM.

rosli said...

Salam Cl,

wah byk dapat kuih raya, mesti meriah raya nanti

Aki44 said...

Salam CL

Tahniah kepada peminat2 CL yg membekalkan kuih muih raya utk CL diperantauan.