MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 19 September 2011

" JoM CiuM HajRuL AswaD...."

depan multazam.....
kena beratur ratur...alhmadulilah
dah nak dekat dah ni....teruja ni..
tak ramai skg jemaah....kami semua amik kesempatan skg untuk mengucup "Hajarul Aswad'...

24 comments:

mancomjb said...

Salam CL,

Wow! Bestnya,Boleh dapat visa tak waktu ini?

aznaz said...

salam Mancomjb...


visa umrah dah tutup lah....lagi 2 minggu musim haji..

waslam

boxhousestudio said...

moh kite....^_^....

Aki44 said...

Salam CL,

Bertuah mereka yg diberi peluangan mencium hajrul aswad.

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah

dipermudahkan utk mengucup hajarulaswad

Kak Ina said...

Salam CL,

Ni waktu untuk jemaah lelaki aje ke..kucup hajarul aswad. Jemaah wanitanye..bila?

d'zaifin life said...

rasa teringin nak kesana lagi sekali....salam kucupan hangat untuk Hajarul Aswad

d'zaifin life said...

seronoknyer..dapat cium Hajarul Aswad....bila lagi saya boleh ke sana haaa....

Azam said...

Salam CL...
Ya Allah...seronok nye....beratur plak tuh...alhamdulillah...rasa macam nak ke sana sekarang gak....

esah said...

Tuan seronoknya dapat cium hajarulaswad saya dulu tak berani dan teruknya tak mencuba pun. Insyaallah moga diberi peluang Allah lagi... Tq for d daily updates yang secara tak langsung meneruskan silaturahim saya dgn masjidilharam. Tq tq Moga blok ini terus dibuka utk tatapan public macam saya

sinomosa said...

Assalammualaikum,

setiap kali bertandang ke PDKM, mesti sayu..uhuk3x
untungnya abang dapat cium HA sepuas-puasnya dlm keadaan mudah dan selesa..alhamdulillah
tetiba memori mencium HA menggamit memori sy..huhuhu..alhamdulillah dpt jua merasainya..
doakan sy dapat jejakkan kaki ke sana lagi..

she said...

Salam CL,

senangnya dapat kucup dan cium hajrul aswad. Masa saya kena dulu tak berpeluang untuk kucup. Ramai orang sangat.

Bilalah saya akan dijemput oleh Allah untuk menjadi tetamuNya lagi. Rindu benar untuk menatap MH.

Doakan saya sekeluarga dapat ke sana lagi....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Alhamdulillah...mudah2an giliran akak akan menyusul lagi !

ainhany said...

salam CL

alhamdulillah...tumpang rasa gumbira bila teguk catatan gini.
Mudahan ALLAH izinkan ke sana nnti. Amin

KakTi said...

Assalamu'alaikum.
Moga Allah permudahkan segala urusan ibadah kita. Aamiin.
Jgn rebut2 nak cium hajar aswad.. bimbang yg sunat jadi haram pulak.

Natra said...

Salam...

Ya Allah... bertuahnya mereka yang dapat kucup... kan elok kalau beratur gitu...

razak said...

Asm, Alangkah bagusnya kalau musim haji depa buat lagu ni berbaris penuh disiplin dan tawaduk , IAallah semua dapat cium Hajar ASwad.

hilmyiskandar said...

salam.

Alhamdulillah memang bertuah.

Amin.

tq.

Yem0805 said...

Assalam CL,

Alhamdulilah dh rezeki cl dpt kucup..
Alhamdulilah yem dpt berjmpa Imran d Paris tempoh hari..gembira dpt berjmpa shbt blog walau pun sekejap..

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Moga2 dapat kembali kesana untuk ciunm Hajar Aswad, doakan akak yer CL..

rosli said...

CL,

Semua komen rakan2 rindu nak kucup Hajarul Aswad dan saya jugak tidak ketinggalan ....rindu nak beratur di HA....tahun 2008 Allah perkenankan hajat dan niat saya....beratur untuk cium Hajarul Aswad.Ameen

safiudin.com said...

salam CL,

jom kita sama-sama berbaris...

mamawana said...

Insya Allah nak mai kucup Hajarulaswad gak....

Unknown said...

CL,

Kalau ada peluang, insyallah boleh saya dan keluarga ke sana berjumpa dengan CL yea.