MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 23 August 2011

" Lepas BerBuKa Tadi..."

subhanaallah...
Dataran Kaabah dah macam musim Haji"

23 comments:

mancomjb said...

Salam CL dan Warga PDKM,

Sama dengan musim Haji, Berbeza dari pakaian. Masa Haji ramai memakai ikhram.

Wasalam.

rezeki said...

salam cl

buka apa tadi , dapur mesti lama tak berasap tu hehehe
hilang semua skill memasak

bapak sahur ni dgn kurma je ni hehehe

KakTi said...

Assalamu'alaikum.

Bila terlena semasa nonton siaran langsung solat terawih di MH, bolehkan termimpi diri sendiri berada di MH. :)

Aki44 said...

Salam CL,

Seronok berada ditengah2 lautan tetamu Allah. Allahu Akbar

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

pick-up beribadat meningkat bila berada di situasi sebegini

selamat beribadat

Kak Ina said...

Salam CL,

Macam musim haji ye..MH penuh sesak. Dapat ke..CL solat di kawasan dataran kaabah..pea

rosli said...

Cl,

Subhanallah padatnya jemaah, meriah dan byk lagi gambaran suasana di Makkah skrg

manzlie said...

salam mancomjb

benar tuh tn haji..


waslam

manzlie said...

salam pak rejeki...


memang lama dapur tk berasap skg ni cl tido dalam stor...bilik kena jualllll


waslam

manzlie said...

salam kakti


wahhh...seronok tuh mimpi camtuhhh


walsm

manzlie said...

salam aki44


memeng seronok suasana sebegini


walsm

manzlie said...

salam ayahanda


amalan ibaddah di pertingkatkannn


waslam

manzlie said...

salam rosli


memang padat skg ni...


waslam

manzlie said...

salam kak ina


penuh sesak skg ni..alhamdulilah


waslam

rezeki said...

CL


laa siannya, mesti full house hotel sampai bilik cl pun kena jual

takpe cl. stor pun stor la, yang penting cl berada di Tanah suci Makkah memberikan perkhidmatan terbaik pada tetamu Allah dan dapat beribadat dan menjalani ibadat puasa di sana yang menjanjikan pahala yang sangat besar

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Melihat kepada gambar tersebut terus saya membuka gambar-gambar semasa mengerjakan haji yang padat dengan jemaah yang melakukan tawaf di dataran MH.......Alhamdullilah..

hizbi76 said...

Pastinya CL terus sucses, berada disana dan membantu hilangnya kerinduan kami suatu ketika dahulu.

CM said...

salam..

beruntung dan bertuahnya mereka yg ada disana..

Natra said...

Salam CL

Padatnya...bertuah sungguh bagi mereka yang diberi peluang untuk menunaikan umrah di bulan ini...

Ya Allah... semoga hambamu ini diberikan peluang lagi untuk ke sana...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah rindu suasana begini.

Amin.

tq.

safiudin.com said...

Salam CL,

selamat berbuka puasa..

alhamdulillah, syukur.

Wassalam.

Norbaya said...

salam,lautan manusia merebut ganjaran pahala 10 malam terakhir ramadan.situasi yang berbeza disini,menunggu jualan murah/lelong kuih raya,kain baju atau apa saja pada malam2 terakhir nie..

Ismail said...

Salam Cl,

Alhamdulillah, ramainyer jemaah mengerjakan umrah dalam bulan ramadhan ini, moga diberkati Allah kepada mereka semua termasuk juga CL. Moga dimurahkan rezeki

Terima kasih,
Ismail