MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 2 August 2011

" CL BerBuka Puasa Atas BumBung MasjdiLHaram..."

kawasan depan haram...ramai dah amik tempat uh
meriahhh sungguh...

bagaikan pesta.....

di atas bumbung masjdilharam ni...
penuh dengan jemaah juagakkk
hanya kurma dan air zam zam shaja cl berbuka..alhamdulilah
jemput berbuka dengan cl....
cl ternampak jemaah malaysia di belakang syaf cl...seronoknyer...
bagaimana pula dengan menu anda semua berbuka...??pasti hebat dari cl disini.....

41 comments:

sayangsayangibu said...

Alhamdulillah...
meriah berpuasa di sana kan?
tp sya belum berkesempatan lagi.

selamat berpuasa CL

mancomjb said...

Salam CL,

Alhamdulillah seronoknya,
Kami sedang menuggu siaran langsong teraweh dari MH ni.

tengok kot2 nampak CL nanti.

wasalam

manzlie said...

salam sayangsayang ibu


alhamdulilahhh....meriaah kann


wasalm

manzlie said...

salam mancomjb


ada..cl kat dalam nii...dekat depan dataran kaabah...nampak tak..? heheheh


wasalm

rezeki said...

salam cl

seronok tu walaupun dengan kurma dan air zam2, meriah

bapak buka dengan ikan keli masak berlado je serta sayur lemak pisang muda hehe

ni baru lps sahur dgn kurma dan air zam2

Ayah Zain said...

salam cl,

bestnya. minta sikit kurma tuhhh

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah paling meriah + menyeronokkan.

Amin.

tq.

Aki44 said...

Salam CL,

Cukup dah tuh. Alhamdulillah. Cepatlah turun saiz pinggang tuh, heh heh heh.

Sy disiuni berbuka dgn kurma dan nasik di masjid negeri, Kuantan. Sekali sekali mai lah sini.

manzlie said...

salam pak rejeki...


waduh waduhhh...best nyer...kepingin pulak cl...lapor dah ni...heheheheh


wasalam

manzlie said...

salam ayah zain...


bleyyy..meh ler sini...


wasalam

manzlie said...

salam hilmy...


sememengnyer meriahhh dan terasa aura semacam bila berbuka dsini...best n seronok sangat


wasakam

manzlie said...

salam aki44


dah turun dah sikit...kurang 3 kg dah...harap akan trun lagi 9 kg..insyallah

wasalam

Kak Ina said...

Salam CL,

Meriahnya suasana. Tolong doakan supaya warga PDKM dapat datang berpuasa di MH.

Kat Masjid At-Taqwa (TTDI) di KL ni...meriah sekali dengan jemaah semasa waktu berbuka dan terawih.

Fuzi said...

Salam Ramadhan

Tentu berbeza pengalaman berbuka dan terawih disana kan. sgt teringin akan pengalaman itu..Muga dimakbulkan..

Norbaya said...

salam,bestnya dapat puasa dan berbuka disana.tadi buat sambal tempoyak masak ,ulam kacang panjang dan timun.ikan bakar sama masak lemak pucuk paku.pegh..dua hari berat naik 2kilo...teringin la nak posa kat sana...

she said...

Salam CL,

Meriahnya berbuka disana. Walaupun dengan kurma dan air zam-zam, tapi suasananya sungguh meriah.

Doakan warga PDKM juga dapat berpeluang berbuka disana satu hari nanti.....

selamat berpuasa CL

IBAN MUSLIM said...

Alhamdulillah...keberkatan Ramadhan...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

alhamdulillah...

mohamadkholid said...

rindunya hendak ke sana lagi... saya tak kesempatan lagi ramadan di sana... untung CL

seri said...

salam CL,

Selamat Berpuasa.... Hebatnya suasana Ramadhan di sana....

Musa b Mohd Yusuf said...

salam CL, seronoknya ..doakanlah saya sekeluarga dapat bersama-sama berpuasa di tanah suci...teringin bebenor rasanya... Ya Allah kurniakanlah aku rezeki untuk beribadat kepadamu di Tanah Suci semasa bulan Ramadhan...Ya Allah..

Kak Sidah said...

Salam CL,

Alhamdulillah..seronoknya berpuasa di Tanah Suci dan berbuka didalam Masjidil Haram..Cl jgn lupa doakan akak2 kat KL yer.

School Of Tots said...

Alhamdulillah CL, aura Ramadan yang begitu terserlah. Sungguh indah. Doakan kami sekeluarga dapat merasai suausana di Masjidil haram ini suatu masa nanti.

YB said...

Salam cl,

Seronok berbuka tuh, lagi seronok nanti bila bertarawih...

KakTi said...

Assalamu'alaikum.

Alhamdulillah. Wpun buah kurma dan air zamzam je tapi berkat.
Smlm kami menghabiskan lauk kelmarin je :). Hari ni ikan goreng berlada, sambal udang kering dan sayur. Pastinya dimulakan dgn buah kurma dn buah2an lain. Simple aje. Yg perlu ada value added ialah amal ibadah.

Selamat berpesta ibadah !

kekwa22 said...

Insya Allah lebih kurang 10 hari lagi, saya akan merasai suasana di sini. tak sabar rasanya menghitung hari

manzlie said...

salam kekwa22


alhamdulilah...doa cl moga allah swt permudahkan perjalana umrah hajjah ke sini..


wasalm

manzlie said...

salam kakti


wahh bestnyer rezeki yang ada...syukur pada allah swt


wasalm

manzlie said...

salam seri


selamata menyambut ramadan kareeemm


wasalm

manzlie said...

salam musa


insyallah cl doakan moga ada nanti rezki haji ke sini nanti


waslam

manzlie said...

salam she


insyallah nanti cl doakan yer


waslam

manzlie said...

salam fuzi



insyallah fuzi...ameennn


waslam

manzlie said...

salam kak ina



alhamdulilah..meriahhhh


wasalm

manzlie said...

salam norbaya


alahmdulilahhh

bestnyer menu tuhh


wasalm

manzlie said...

salam iban muslim


alhamdulilahhh..moga sampai algi nanti


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab


alhamdulilahhh...syukur kak



waslam

manzlie said...

salam mohamad khalid


insyallah..nanti dtg lagi saudara ke sini doa cl disini


waslam

manzlie said...

salam school of tots


memeng benar tuhh


waslam

manzlie said...

salam yb


memeng seronok dan meriahhh disini berbuka


wasalm

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

ya, meriah betul-betul meriah.

alhamdulillah, syukur.

nikmat rezeki dariNya. Amin.

Wassalam

cun09 said...

salam...

rindunyeeee, ingat masa ramadhan saya disana...