MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 22 August 2011

" BerBuka DePan ZaM Zam Tower.."

"supra" telah di bentang kan...
makanan dan minuman dalam kotak telah di sediakan...


21 comments:

Ayah Zain said...

salam CL

alhamdulillah. Aman jer suasana

Ayah Zain said...

CL, agak-agak bilaler boleh rasa suasana macam ni kat AZ yer

Ayah Zain said...

nanti doakan az supaya dapat ke Haram di Ramadan akan datang yer CL

rezeki said...

salam cl

panjangnya sapra tu hehe
mau terus sampai ke dalam

Kakti said...

Assalamu'alaikum.

Syukur alhamdulillah.
Siapa yang sponsor makan minum iftar tu ye CL? Yg dlm MH pula siapa pulak?

Wpun ringkas je tapi penuh barakah.

Aki44 said...

Salam CL,

Nampak teratur dan sopan para jemaah, tak berebut atau berhimpit. Alhamdulillah.

Rezeki ditentukan Allah. Ameen

Aki44 said...

Salam CL,

Masih banyak ruang kosong tuh, jom kita penuhkan..

GHANI said...

Seronoknya.....

Rozali said...

Assalamualaikum CL

temapt saya lalu lalang ke MH

Wassalam

rosli said...

CL,

Dulu saya tak faham kenapa orang suruh gi umrah bulan puasa ...skrg saya lebih faham...pahala dan kemeriahan di Makkah ditahap maksimum. Ameen

Kakzakie said...

Salam CL,

Kakak suka CL tunjuk gambaran di sana sebab kakak tak pernah rasa berpuasa di sana. Berita M'sia pagi tadi mengatakan jumlah jemaah di sana dijangka meningkat ke 4 juta bulan ramadhan tahun ini. Macam musim haji...

mancomjb said...

Salam CL,

Hoi Best nya.

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

Yang dah pi haji tu cuba azam pi pula sebulan Ramadhan di Makkah...........tak sama tak serupa......dia punya power tu tak tau nak cerita.......hebatnya tersendiri tersendiri

Awal ramadhan rasanya lain.
Pertengahannya nikmatnya tak sama.
Akhirannya menakjuban.
Rayanya,masyaallah..........pukul 3 pagi dah penuh bersedia untuk subuh dan menanti ke 7.30 pagi untuk solat raya......kawasan persekilingan pun dah padat sampai ke setiap lorong dan bangunan.....orang tempatan ramai2 keluar bersama keluarga mereka.

Insyaallah,semua akan mendapat kesempatan.

Nanti presiden kita akan buat liputan khas pasai raya...insyaallah

YB said...

salam cl

moga kita sihat dan azam sebulan ramadhan di sana

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah amatlah meriah + menghiburkan. Tahun depan kena booking tempat ni.

Amin.

tq.

boxhousestudio said...

jom YB....

keeaida said...

nice blog. sorang dapat sekotak ke ? ..laparlaa ...

pesona said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Jemaah yang sedang menunggu utk berbuka dalam keadaan yang tenang tidak berebut.....

Bilakah akan dapat merasai suasana berbuka puasa seperti itu.....

Kak Sidah said...

salam Cl,

Tahun ni cl tak buat kutipan ker untuk menjamu bebuka puasa kat sana, ada org tanya .

Kak Ina said...

Salam CL,

Setuju benar dengan cadangan Kak Sidah..insyallah tahun depan CL boleh tolong organize kutipan dari warga PDKM untuk sponsor berbuka puasa di MH

safiudin.com said...

Salam CL,

alhamdulillah, syukur.

Wassalam.