MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 17 November 2008

Air Zam Zam


Setiap waktu solat magrib aku selalu gak naik kat atas bumbung Haram solat bersama sama dgn geng aku tu si Sharil..kami selalu gak pergi jalan bersama sama naik keatas..dan pabila nak sampai ke carpet syaf solat tu ada lah teratur bekas air zam zam yang telah di sedia kan untuk sesiapa yang ingin meminum air zam zam tersebut...so aku pun selalu gak amik kesempatan dan berkat dengan meminum air zam zam tersebut setiap kali kami lewat lalu..rasa nye air zam zam tu sejuk sekali but the best is bila waktu aku minum aku selalu bedoa pada allah supaya aku di jauhi sebarang penyakit lebih lebih lagi darah tinggi aku ni..dan tak lupa gak aku selalu bedoa pada allah supaya hati ku ini di jauhi dari perasaan hasad dengki pada orang dan jangan ada noktah hitam di dalam hati ku ni..alhamdullah semoga di makbulkan oleh nye..insyaalah

2 comments:

qdin05 said...

insyaAllah..dengan rahmat & berkat air zam2 tu...semua tu akan jadi kenyataan...aminnnnnn

..dhil...

melanie said...

niat juga moga ditutup segala laluan syaitan yang selalu pengaruhi nafsu..amin..