MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday 23 December 2008

Pompuan Afrika Jual Barang



Salam... Tadi masa aku nak keluar sekejap pergi ke kedai belakang Hotel aku beli barang jam 2.00pm aku nampak lah sekumpulan perempuan Afrika duk usung plastik beg and bentangkan jee di tengah jalan besebelahan masuk ke Hotel Entrance aku ni...Depa ni semua sekali kalau tibar je kain guni yang berisi barang barang jualan yang murah tu 'secara berkumpulan'....camni lah cara depa semua ni berniaga...ada yang jual kopiah, tasbih, kain kain, beg beg dan bermacam macam lagi...cuba tengok kat gambar semua tu...tempat nye memang lah strategik sebab orang duk lalu lalang nak masuk Haram..so ada juga lah banyak customer depa dapat....heheheheh ...Ni kalau aku jual kueh karipap inti daging pakai minyak kambing resepi arwah mak aku ni sure laku and untung...hehehehe so zarina camner?????.....



2 comments:

Leenoh said...

Salam Manzlie.
Di Makkah memang banyak rezeki, dulu ramai gak pupu poyang saya berkerja di sini.
Sekarang dah balik Kedah, ada juga yang meninggal dunia di sini.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

suka tgk orang2 dok jual-beli kat situ! kadang2 kak nab pun turut membeli!!