MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 3 January 2011

" TeRiMa KaSiH ........"


Bismillahirahmannirahimmm....Hari ni ulangtahun CL ...terasa sungguh bertuah kerana....aku masih punya teman2 yang berhati mulia di sekelilinggg.(rakanPDKM)....ayahanda pangkat ayahku...ayahzain,rezeki,Ku din,Pakngah man,Nazir,Afeez,Musafir Islam,Atuk,aki44,Haji Arsad, Saffiudin,Rosli serta Kak Nab, Kak Shidah,Cikgu Mas,Shima,Kak Tun,Azima,Kak zakie,Kak su dan kesemuanyer , (juga pada anda semua yang telah mengirim email serta menalipon cl tadi)telah mendoakan serta membuat ucapan ulangtahun cl pada hari ni. ameennn...JUTAAN TERIMA Kasih atas keikhlasan dan kemuliaan hati anda semua yang prihatin pada cl....Doa CL moga allah swt merahmati/melindungi serta kekal kan keimanan kita semua..insyallah....
Hadiah yang paling berharga cl terima adalah pagi tadi bila mana cl telah "bermimpi kedua orang tua cl datang memeluk cl"..subhanallah...aku bersyukur atas segala pemberian mu terhadap ku. ALAHAMDULILAH..once again..
TERIMA KASIH PADA ANDA SEMUA atas ucapan dan entry yang di beri.......wasalam
Posted by Picasa

53 comments:

Ma Yusof said...

Hepi Bday CL...moga dirahmati Allah selalu...

Ma Yusof said...

Alhamdulillah.... termasuk org2 terpilih gak nih, selalu mimpikan ibubapa yg dah tak bersama kita lagi...

photoshop CL pon dah hebat tuh...

CM said...

salam cl


waaaahh CL ada banyak arrr...

HAPPY BIRTHDAY...

mama ju, said...

Aslkm

Hehe mama buat n3 jugak...kat sebelah ke?

mama ju, said...

Wah dah Up sekarang!

sonata anak kancil said...

salam....nape lewat ni ...


Selamat Hari Lahir...semoga terus ceria

taj said...

Salam CL....

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiranmu...
semoga Allah terus melimpahkan rahmatNya dan kasih sayangNya pd CL tanpa putus spt tiada putusnya aliran air zam zam di mekah...
taj doakan jga CL sentiasa dikasihi oleh semua org...dimurahkan rezeki..sihat tubuh badan...dan juga berharap CL tidak jemu utk mendoakan kami warga PDKM ini..agar kami semua sukses di dunia dan juga di akhirat...
syukur Alhamdulillah
wassalam

Azima said...

Salam CL,

Amin...
Yang pastinya mimpi itu adalah hadiah yg cukup bermakna buat CL,,syukur diatas kurniaanNya.

Happy Birthday CL

Imran Paris said...

Slm CL....awat sy call mcm tak dpt je....CL kat mana la ni. Apapun kami sekeluarga ucap Happy Birthday, moga pjg umur murah rezeki, sentiasa dlm kerahmatan dan keredhaanNya jua.

En Li...untungnya mimpi tu, moga roh2 arwah sentiasa damai disisiNya di sana. Amin.

Errr....gambar n3 ni cunlah ;-)

KaklongWiduri said...

Selamat Ulangtahun kelahiran CL..
Semoga di kurniakan kesihatan yang baik..rezeki yang halal.

Semoga komunikasi & persahabatan alamaya ini juga berkekalan.Terasa sangat keberuntungan mengenali CL ,Haji Arshad dan lain2 sahabat menerusi PDKM ni.Jauh yang dekat..Insyaallah @ Alahamdulillah.

Terima kasih .

Hajah Zainab bt Abdullah said...

happy...:))

NGINAP SRENGENGE said...

salam CL,

It is 4 in 1........

Best entry in early 2011...

Nak belajar macam mana membuatnya.

Best of luck.

SiNoMoSa said...

salam CL,

wah..teruja argh tengok gambar tue..cam promo filem ekeke..

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah

cantik baju cl
hehehe baju dah belang, tinggal letak nombor je hehehehehe


jgn marah, nanti kena jual
dah lama tak jual orang ni hehehe
enjoy your ..... tomorrow
kalau sempat bapak join hehehe

rosli said...

Salam CL,

Sekali lagi Selamat Hari Lahir dan moga sentiasa dirahmati Allah s.w.t.Amin

ijoi said...

Salam CL

Slmt hari lahir ...

rozaini said...

salam cl,

selamat hari lahir......

hjmins said...

Salam CL,

Hulubalang kembar 4 ker?? hehe

Hepi besday moga dirahmati Allah slalu....

Kakzakie said...

Salam CL,

Itulah kehidupan CL. Ada duduk, berdiri, sendeng, tegak segak macam dalam gambar tu. Kehidupan yg harus ditempuhi segalanya CL dan Allah saja yg tahu.

Kami teman PDKM mendoakan kebaikan sentiasa menyelubungi hidup CL.

Aki44 said...

Salam CL,

Sekali lagi hepi besdey. Foto nih bukan di KM nih, misti kat Mesia.

Bila nak bertandang ke pantai timur, hujan dah mula reda nih

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah didoakan semuga sihat sejahtera sepanjang hayat.

Amin.

tq.

Marla said...

Salam...

Happy Birthday and many more to come...

inabu said...

Salam CL...hepi belated besday CL...semoga diberkati Allah, dimurahkan rezeki selalu dan semoga sentiasa di bawah lindungan dan rahmatNya, amin...

mamaaiman said...

Salam CL..

Masih belum terlambat ye..untuk ucapkan Happy Birthday...

Usia...satu pengiraan angka-angka..
Pendekkah usia kita atau panjangkah usia kita hanya Yang Maha Esa yang mengetahuinya...

Pertambahan angka melambangkan percambahan kematangan dalam menempuh liku2 kehidupan..
Kita meraikan setiap tahun..sesungguhnya kita mengingati diri kita bahawa usia itu satu petunjuk yang amat penting..

Dulu kita kecil..kita ingin cepat menjadi lebih dewasa..tetapi bila umur meningkat..kita merasa sebaliknya...kerana kita merasakan badan semakin lemah..

Tak mengapa..itu adalah impian dan harapan..

Muga tahun 2011..tahun yang bahagia untuk semua kita..kerana kita berhak bahagia..

Wassallam

annaazwinn said...

HEPI BELATED BDAY.....SEMOGA SENTIASA DALAM KASIH ALLAH.... DILIMPAHI RAHMAH, SENITASA SIHAT SMG DGN BERTAMBAHNYA USIA MEMBAWA 1000 KEBAHAGIAN DUNIA DAN AKHIRAT.

SALAM

shami2 said...

Salam cl..

Salam ulangtahun.. semoga diberjaya hidup didunia dan akhirat....bahagia sentiasa..

Aikk CL belang2 kuning ada klon ramai tu....hehehhe

Bila nak buat gathering lagi..heheh

Ayah Zain said...

salam cl

sama-samalah kita doa mendoakan antara kita agar mendapat keredaan Allah.

Best arr bila besday kita orang ingat. terharuuuuuu bebenou

Che'gu Mimah said...

salam cl...
slamat hari jadi buat cl...moga dirahmati ALLAH dunia akhirat...

Kak Sidah said...

Salam CL,

nape banyak sgt cl ni..tak tau yg mana satu betul..semoga dihari istimewa ini cl sentiasa ceria dan gembira..ini tandanya cl happykan...
Akak doakan Cl sentiasa dalam gembira dan dalam peliharaan Allah..ni teknik gambar baru yer CL.

mohd said...

salam cl.wajah c eria dihari kelahiran,semoga mendapat keberkatan sentiasa,

مسافر_اسلام said...

Assalammualikom wtb tuan Haji CL. Apa kabar? Allhamdullah semoga sihat selalu. Syukran kerana masih igat kepada ikatan silaturahim antara kita semua.

Semoga ia kekal abadi selamanya.

InsayAllah

Cantik gamabr tu...edit sendiri ke?

jay said...

Salam,

Happy birthday 2 CL, semuga pnjang umur, murah rezki serta mendapat hidayah drpd ALLAH swt.. Ameen...

manzlie said...

salam semua


Jutaan terima kasih atas ucapan dan doa doa anda semua pada cl..moga kita semua senantiasa di bawah rahmatnyer...insyallah


wasalm

Zie said...

Salam CL,
Happy birthday CL…. Selamat panjang umur dengan amal, ilmu dan jasa. Semoga Allah memberkati… berbahagia, berjaya dunia & akhirat.

Usia umpama harta…bukan banyaknya yang menjadi perhitungan tetapi keberkatannya. Harta yang berkat, sedikitnya mencukupi, banyaknya boleh diagih-agihkan. Begitulah usia yang berkat, pendeknya bermanfaat, panjangnya melimpah kebaktian. Terima kasih silaturrahim ini bersama PDKM. Sorry CL... saya ketinggalan.

ibnu said...

Happy birthday CL..

Nak kena ucap 4 kali,sebab dalam gambar tu ada 4 orang macam CL

Moga beredarnya usia seiring dengan amalan yang meningkat pada NYA

support@safiudin.com said...

Salam CL,

Sama-sama CL.

Dengan PDKM [alam maya ke alam realiti], kami semua punya lebih ramai rakan-rakan untuk berkongsi pelbagai isu..

Terima kasih CL.

support@safiudin.com said...

samb..
oopppsss,

cantek gambar tu...

Musa b Mohd Yusuf said...

sori lambat ucapkan selamat hari lahir kepada CL..maklumla diawal2 hari persekolahan nih..anyway,semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah..

musa

anim kasim said...

salam cl,wah!!!!belang2 lagi he he he
tp mimpi tu sungguh istimewa buat cl syukur alhamdulillah,oooppp share la ngan akak camna nk dpt mimpi2 sedemekian he he he

Li-Na Nasir said...

hepi bday CL....semoga beroleh kebahagian dunia dan akhirat....

PINATBATE said...

salam ukhuwwah..teruja tengok gambar kembar 4 tu..semuga bahagia di dunia dan akhiart CL..!

N @ MakNi said...

Happy bday CL...maaf terlambat...semoga terus bahgia dunia dan akhirat...

MULAN said...

salam cl.. moga dirahmati Allah selamanya..

babykhalifah said...

happy besday cl...panjang umor..murah rezeki...alhamdulillah...mimpi yg baik tu cl

zabidi said...

Selamat ulang tahun ke ? ..semoga ceria selalu

Suraya Hj. Ali said...

salam..

happy belated birthday cl. may Allah bless u. tak sangka kembor 4 rupanya.hehehe

mohdsyah said...

Salam CL

SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR

cun09 said...

salam sahabat...

selamat hari lahir, semoga diberkati dan dirahmati oleh ALLAH sepanjang hidup ini ^__^

atie said...

selamat ulang tahun semoga sentiasa bahagia selalu

Rahmat Ilahi said...

Salam CL,

Sorry lama x singgah sini..

Int ada problem sket...

Anyway Hepy befday, Selamat Hari Lahir, Semoga sentiasa dirahmati Allah hendaknya..

Wassalam.

MUHAMMAD SAIFUL ZAMAN said...

Selamat Hari Lahir CL... semoga dengan izin Allah SWT dipanjangkan umur untuk mendapat lebih masa yang boleh digunakan untuk beribadat & dimurahkan rezeki untuk mendapat lebih peluang yang boleh digunakan untuk melakukan kebaikan / kebajikan...

AZLINA said...

Salam CL, ingin jugak nak wish Happy Belated Birthday & smoga berbahagia selalu ya. Terima kasih saya ucapkan sebab melalui PDKM dapat saya mengubat kerinduan dan terasa seperti dekat dihati...Tahniah buat CL

Dee's Collections said...

Selamat Hari Ulangtahun... Semoga dikurniakan Allah kebahagian, kesihatan & hidayahNya.