MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday 28 October 2011

" PaDaT Dataran KaaBaH..."

padat jemaah skg ni...alhamdulilah
masyallah....
subhanallah....

17 comments:

mancomjb said...

Salam CL,

Alhamdulillah,
moga mereka dapat mengerjakan haji.

mama ju said...

Aslkm CL

Moga mereka akan dpt haji mabrur.
Sapa agaknya 2 0rg di hijjir Is tu

hashim said...

Salam CL,

Semoga jemaah haji tabah menghadapi kesesakan yang sedang berlaku di Masjidil Haram, malahan jemaah yang lain masih tiba di Mekah.

Kak Ina said...

Assalamualaikum CL,

Padat sekali dataran Kaabah. Walau seramai mana pun jemaah Haji, Dataran Kaabah, Arafah, Mina dan Mudzalifah dapat menampung kesemuanya...Subhanallah..Allahu Akbar..

Mak Wan said...

Subhanallah walhamdulillah Allahuakbar mereka semua dhuyufurrahman

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Ya Allah...permudahkan segala urusan jemaah2 haji tu..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah dipermudahkan semuanya utk Jemaah.

Amin.

tq.

rezeki said...

salam cl dan semua

rindu dgn suasana sedemikian

doa2kan kami di sini

JunAina said...

Alhamdulillah...walaupun sesak semuanya bersungguh2 beribadat.

Suami saya terlalu mengharap untuk menjadi tetamu Allah tahun ini tetapi belum rezeki nampak gayanya.

PESONA said...

Assalamualaikum Tn Hj,

Alhamdullilah....nampaknya MH semakin dipenuhi dengan para jemaah yang kini sedangan menunggu untuk begerak ke Arafah, Muzaliffah dan seterusnay ke Mina bagi melaksanakan Ibadah Haji......semuga semua para jemaah melakukan Ibadah di MH dengan penuh kesabaran agar mendapat Haji Mabrur......

khadijah said...

assalamualaikum..
Alhamdullillah mak saya sapat mengerjakan haji tahun ini pada usia 72 tahun. Beliau bertolak pada 16 okt lepas.
Beliau ada menghubungi saya beberapa hari kemudian. kemudian saya cuba menghubungi beliau semula tapi tak berjaya. Bolehkah tuan ajar macam mana saya nak cal semula mak saya dan waktu bila (pukul berapa) agaknya yang sesuai saya cal. mak saya cal no hampir macam ni.. 9665486166401 ajarkan saya mcmmana nak cal dia semula.

ni email saya: khaty69@yahoo.com

rosli said...

CL,

Subhanallah, bagi yang dapat bersolat di Dataran Kaabah ketika ini memang dirasakan sangat special dan beruntung sgt. Insyallah

ROZILA said...

subhanallah,semuga semuanya di permudahkan,amin

aznaz said...

salam khadijah..


cuba letak +966 5486166401...insyallah boleh nanti..


waslaam

sazzSP said...

Puan khadijah, ilbu dan ayah saya juga menjadi tetamuNya tahun ini, untuk call puan cuma tambah tanda + didepan no tersebut..terus dpt..berckp dgn ibu puan disana..semoga dipermudahkan

safiudin.com said...

Assalamualaikum CL,

Subhanallah.

Alhamdulillah, syukur..

dekat dihati ~

Wassalam

hashim said...

Salam CL,

Sebak rasanya melihatkan perpaduan umat Islam yang bertawaf tanpa menghiraukan kesesakan yang berlaku. Allahuakhbar