MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 30 March 2009

Shopping Complex Zam Zam Tower



Pas je aku jalan jalan depan Haram tu aku pun masuk ke dalam Zam Zam Tower ni ( gambar atas ni). Duk melihat lihat kedai di dalam nye...ada satu kedai Jam Tangan tu...aduhhh aku dah Jatuh cinta pada jam tangan Piere De Cardin tu...tapi harga nye....sr2500...mahal...but cantik sungguh jam tu.memamg taste aku jam tu..( Dual Time )..cuma dapat tengok je lah...sebab buat masa ni takda rezeki lah nak beli...heheheheh...insyaalah kalau ada rezeki nanti for sure i will buy it....Sukran


9 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Pak Man suka tengok gambar-gambar di Kota Makkah ini.....
Terima kasih, teruskan usaha anda.

aznaz said...

salam Pak man..

Jangan risau..saya akan cuba papar kan gambar gambar yang menarik di sekitar Masjidil Haram ni... insyaaalah

sukran..

PINATBATE said...

Gambar pak guard Haram jangan dilupa..banyak jasa diorang tu..termasuk juga tukang sapu yang bertuah dapat upah kerja dan pahala sekali sebab sentiasa membersihkan masjid jer kerjanya..

aznaz said...

Salam Pinabate..

Gamabr pak Guard Haram bukan tak nak snap cma tak berani la n..takut nanti hp kena rampas lah...hehheheeh

Invroz said...

Salam,
Saya rasa sangat bertuah jumpa blog saudara ni. Dapatlah saya baca perkembangan di tanah suci. Semoga saudara sentiasa menyiarkan gambar-gambar dari sana.

T. kasih.
Invroz

aznaz said...

salam Invroz,

terima kasih kerana sudi memabca blog sya...
sukran

Laalaa said...

canggih dan cantik dah tempat shopping, tapi depa suka shopping kat malaysia jugak. :)

mastura said...

salam

Mekah byk yg berubah dr 3 thn lps semasa saya mengerjakn umrah. Tksh kerana memaparkan gmbar2 menarik dan terbaru dari sana.

Pak Njang said...

Assalamualaikum,
Seronok sungguh dok tengok gambar disana satu persatu..macam mana nak cari peluang keja kat sana...boleh recommen kat orang kampung kut??..hehe