MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday 31 March 2009

" Haram View "



Gambar gambar di atas di ambil di dari dalam kamar bilik di Hotel Alsafwah...we called that "Haram View "... yakni bilik bilik dari tingkat 1 sehingga tingkat 8th dengan harga sr750 semalam pada hari biasa....untuk pengetahuan anda bilik Haram view selalu saja penuh tak kira hari biasa atau weekend...( sebab pada waktu malam ada lah satu pemandangan yang indah dari dalam bilik tersebut) so sesiapa yang ingin cuba menetap di bilik Haram view ni kena lah buat booking awal awal.....hehehehe.....Sukran


9 comments:

Laalaa said...

kalau kelapangan, ambillah gambar waktu malam. Mesti cantik.

aznaz said...

oriteeeee.....malam ni i snap ok

faraulah said...

Seronoknyer kalau dapat mengalami sendiri pengalaman seperti ini..InsyaAllah, sekiranya tiada aral, Mak dan Ayah Saya akan kesana pada Musim Haji ni

aznaz said...

salam faraulah,

jgn lupa suruh mak dan ayah datang tempat sya yah..leh berjumpa..

Invroz said...

Salam Sdr Manzlie,
Awesome shots.... truly breathtaking...Shukran!

aznaz said...

Salam Invroz,

Saya cuma pakai hp N95 jee..anyway ..sukran......

CM said...

sejak saya terjumpa blog ni,blog ni dah jadi favourite,setiap hari tak sabar nk tengok tanah suci..moga Allah berkati usaha saudara.

aznaz said...

salam cikgu mas,

terima kasih kerana sudi baca blog saya yang tak seberapa ni....hhhehehe

sukran..

Masayu Ahmad said...

masya allah

cantiknya pemandangan, kota yg penuh cahaya